برادر قاضی منصوری از احتمال ترور او خبر داد

به گزارش رکنا ، به دنبال انتشار ناقص گفت وگوی برادر قاضی منصوری با یکی از خبرگزاری ها؛ وی در رابطه با آخرین پیگیری های خانواده منصوری درباره قتل مشکوک برادرش گفت: حسب پیگیری هایی که ما تاکنون داشته ایم تاکنون هیچ فیلمی که نشانگر آن باشد که حجت الاسلام قاضی منصوری در هتل دوک رومانی با پرتاب خودکشی کرده باشد وجود ندارد و دراین خصوص اصلاً فیلمی به ایران ارسال نشده است و از نظر خانواده با توجه به احساس نا امنی شدیدی که آن مرحوم بیان می کردند محتمل ترین راه ترور ایشان می باشد که مجدداً از رئیس قوه قضائیه تقاضا داریم دستور بررسی آن صادر شود.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد سفیر جمهوری اسلامی ایران در رومانی اطلاعات کامل دو شبانه روز حضور قاضی منصوری در محل اقامتگاه سفارت را به قوه قضائیه نداده است ولی ایشان به صورت تصویری و مکرر از محل اقامتشان در سفارت با بستگان صحبت میکردند که حاکی از این بود، محل اقامتشان سفارت بود.

برادر قاضی منصوری همچنین خاطرنشان کرد: قوه قضائیه فیلم های دوربین مداربسته سفارت جمهوری اسلامی در بخارست را تحویل بگیرد تا ضمن مشخص شدن بخشی از حقیقت، مدت حضور ایشان در محل سفارت و جلسات وی باسفیر و دیگر عوامل سفارت و نتایج آن نیز مشخص شود.

مدارا در پایان نوشت: مردادماه امسال علی القاصی مهر دادستان تهران گفته بود: «پزشکی قانونی ایران در حال بررسی علت فوت مرحوم منصوری است اما دادگستری رومانی اعلام کرد که وی دست به خودکشی زده است.

وی در پاسخ به این سوال که فیلم‌های مدنظر شما توسط مقامات رومانی به ایران ارسال شده است یا خیر تاکید می‌کرد: «بله ارسال شده است و خودشان به صورت مکتوب هم اعلام کرده‌اند که این حادثه بر اثر خودکشی بوده است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع : اعتماد

کدخبر: 621500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟