سمیرا شوهرش را نزد پلیس تهران لو داد / وحید کجاست ؟

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سرقت منزل در عملیات به موقع پلیسی خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، وی اظهار داشت سارق اموال کشف شده، همسرش می باشد.

به گزارش رکنا،   سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" در تشریح این خبر گفت: دهم شهریور ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و با دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
وی بیان داشت: از شاکی تحقیق، وی در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت، نهم شهریور ماه منزل خود را ترک کردم و پس از ساعاتی با مراجعه به محل، متوجه شدم سارق یا سارقان با تخریب درب ساختمان وارد منزلم شدند و مقادیری اموال باارزش منزلم را به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان سرقت کرده اند .

سمیرا وقتی پلیس را دم خانه اش دید وحید را لو داد

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود : در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و با بررسی صحنه سرقت موفق شدند شماره پلاک خودروی مورد استفاده سارقان را بدست بیاورند .
این مقام انتظامی بیان داشت : با استعلام شماره پلاک خودرو مالک آن به هویت سمیرا ساکن خیابان پیروزی شناسایی می شود که با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل سکونت متهم اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری وی، در بازرسی از منزل متهم بخشی از اموال مسروقه شاکی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد اصالت کشف کنند .
وی اضافه کرد: سمیرا پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، در سرقت نقشی نداشتم و جرم توسط همسرم به نام وحید انجام گرفته است که پس از سرقت به یکی از شهر های جنوبی کشور گریخته است و از محل مخفیگاه وی خبری ندارم.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد، گفت: با هماهنگی های قضائی کلیه اموال کشف شده به مال باخته تحویل شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟