بازی با جان مردم با داروهای تقلبی کرونا / 2 کفتار تهرانی بازداشت شدند + جزییات

ویروس کرونا / به گزارش رکنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، چند روز قبل با توجه به ابتلای پدرم به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی اش، برای خرید داروهای موردنیاز درمان وی در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شدم که این فرد اعلام کرده بود، داروی درمان کرونا را دارد و تعداد 3 واکسن درمانی کرونا به قیمت هر کدام 170 میلیون ریال در مجموع به مبلغ 510 میلیون ریال به حساب وی واریز کردم. اما پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی داروها را تقلبی اعلام و در اظهار داشت در صورت استفاده می توانست منجر به مرگ پدرم شود.

 

این مقام سایبری تصریح کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروهای کرونا مبالغ بسیار بالا داروهای تقلبی را بعنوان داروهای درمانی به متقاضیان این داروها فروخته است.

 

وی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی های قضائی اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه و موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی های بیشتر ار مخفیگاهش تعداد زیادی از داروهای تقلبی کرونا کشف کنند.

انهدام باند2 نفره فروش داروهای تقلبی کرونا

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجوئی های اولیه اظهار داشت، مدتی است از زندان آزاد شده ام و باتوجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانم که در داروخانه کار می کند با راه اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ و داروهای تقلبی را به عنوان داروی کرونا به مردم با مبالغ بالا می فروختم و داروها را دوستم تهیه می کرد و من از محتویات داخل داروها و آمپول ها بی اطلاع بودم.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، گفت: کشف جزئیات پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟