کار کثیف مرد بنا با دختر بیمار تهرانی / او با هیپنوتیزم چه بلایی سر سیما آورد؟ +عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به‌نام سیما آغاز شد. او در توضیح ماجرا به مأموران گفت: سال‌های زیادی است که به بیماری تیروئید مبتلا هستم و تاکنون به پزشکان زیادی مراجعه کردم اما همه آنها بر این باور بودند که باید تیروئیدم را جراحی کنم ولی من به خاطر جوانی و البته ترس از عمل جراحی تمایلی به این کار نداشتم تا اینکه دایی‌ام که در کارهای ساختمانی است به من گفت یکی از بناهای ساختمانی که در آن کار می‌کند به‌نام حمید انرژی درمانی بلد است و می‌تواند با این روش بیماری‌ام را درمان کند.

من حمید را بواسطه دایی‌ام می‌شناختم. به ظاهر مرد قابل اعتمادی به نظر می‌رسید از این‌رو من هم به او اعتماد کردم و قرار شد که برای انرژی درمانی به خانه‌مان بیاید.

آزار و اذیت دختر جوان

او چندین بار به خانه ما آمد و با انرژی درمانی حالم قدری بهتر شده بود اما دفعه آخری که به خانه ما آمد با این ترفند که مرحله آخر درمان باید به خواب عمیق بروی، هیپنوتیزمم کرد و مرا به خواب عمیقی فرو برد اما پس از هوشیاری متوجه شدم به من تعرض کرده است که موضوع را به خانواده‌ام گفتم و بعد هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

پس از شکایت و اظهارات سیما، حمید احضار و بازجویی شد.

او صبح دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: من به سیما تعرضی نکرده ام. من سال‌هاست که انرژی درمانی بلدم و بیماران زیادی را هم که پزشکان نتوانستند درمان کنند، با این شیوه درمان کرده ام.

من به خواست این دختر و دایی اش برای درمان به خانه آنها رفتم.

چند جلسه‌ای که به خانه‌شان رفتم به او علاقه‌مند شدم و برای اینکه درمان راحت‌تر انجام گیرد و مرتکب عمل غیراخلاقی نشویم او را صیغه کردم و روابط ما کاملاً شرعی بود اما نمی‌دانم چرا حالا او از من شکایت کرده.

من اتهامم را قبول ندارم. سیما به‌خاطر اینکه می‌داند به او علاقه‌مند شدم قصد باج گرفتن از من را دارد.

پس از توضیحات متهم، قضات شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران، دستور دادند تا تحقیقات بیشتری در خصوص این پرونده صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 620904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟