فیلم دیده نشده از صحنه درگیری مردم با مهرداد سپهری قبل از دستگیری و مرگ در مشهد +عکس
حجم ویدیو: 14.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12

به گزارش رکنا ، بازپرس ویژه قتل گفت: خانواده مهرداد سپهری در ابتدا مدعی بودند کتک‌کاری و ایراد ضرب و جرح توسط خانواده همسر مقتول و مردم انجام شده و هرکس رسیده وی را کتک زده است، مرگ ممکن است براثر ضرب و جرح یا برخورد مامورین انتظامی باشد ولی پزشکی قانونی باید اعلام کند، هیچ برخوردی را توجیه نمی‌کنیم.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد  اظهار کرد: ما معاینات اولیه جسد را با حضور در پزشکی قانونی انجام دادیم و بعد از آن چون بحث نظامی است پرونده به دادسرای نظام ارجاع شد.

بازپرس ویژه قتل ادامه داد: بازپرس ویژه دادسرای نظامی هم موقع معاینات ما حضور داشت و تا کنون چیز خاصی مشخص نشده است اما خانواده این فرد در ابتدا مدعی بودند کتک‌کاری و ایراد ضرب و جرح توسط خانواده همسر مقتول و مردم انجام شده و هرکس رسیده وی را کتک زده است.

پرونده پر رمز و راز مهرداد سپهری جوان مشهدی 

وی ادامه داد: در معایناتی هم که ما انجام دادیم، آثار ضرب و جرح در بدن وی واضح بود و تحقیقات در دادسرای نظام در حال انجام است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: اظهار نظر در مورد علت دقیق مرگ مهرداد سپهری هنوز زود است و باید تحقیقات کامل شود و نیاز به بررسی‌های بیشتری است اما چیزی که برای ما مشخص است آثار ضرب و جرح در گردن مقتول مشخص بود.

بازپرس ویژه قتل تصریح کرد: مرگ ممکن است بر اثر این ضرب و جرح باشد یا بر اثر برخورد مامورین انتظامی ولی پزشکی قانونی باید علت دقیق را اعلام کند.

وی ادامه داد: آزمایشات سم شناسی بر روی جسد باید انجام شود که این به صورت معمول حدود سه تا چهار ماه زمان می‌برد، اگرچه گفته میشود ممکن است علت مرگ اسپری فلفل باشد اما تا زمانی که من در پزشکی قانونی حضور داشتم چنین اظهار نظری از پزشکی قانونی نشنیدم و علت مرگ هر چیزی میتواند باشد.

احمدی نژاد گفت: من اظهارات خانواده مقتول را کامل شنیدم فیلم‌هایی هم که ادعا می‌شد مقتول قبل از مرگ ضربات شوکر خورده را دیدم، اما فیلمی از قسمتی که می‌گویند اسپری فلفل به او زده اند، ندیدم.


بازپرس ویژه قتل ادامه داد:همین که یک نفر توسط مردم کتک بخورد برای من جای سوال دارد البته مامور میخواسته شرایط را کنترل کند و البته باید خویشتن‌داری بیشتری به خرج میداد اما مردم چرا او را کتک زده اند؟

احمدی نژاد ضمن اظهار تاسف از این موضوع، گفت: در صحبتی که تلفنی با کسبه و اهالی داشتم، اظهار میکردند که این فرد شیشه مصرف کرده بوده و دست به تخریب و فحاشی زده است اما اینها اظهارارت مردمی است و باید حتما با تحقیقات میدانی دقیقتر بررسی شود.

واکنش معاون فرماندار مشهد به ماجرای مرگ مهرداد سپهری: با کسی که در مقابل مامور قانون بایستد باید برخورد شود/ اگر پلیس این کار را نمی‌کرد، امکان داشت اتفاقات دیگری رخ دهد

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد گفت:علت فوت این جوان در دست بررسی بوده و علت مرگ او مشخص نیست.این مرد جوان با خانواده خود درگیری داشته با پلیس نیز به همین شکل درگیر می‌شود.
وقتی کسی در مقابل مامور قانون بایستد باید با او برخورد شود. علت اصلی درگیری پلیس با این فرد، درگیری او با پلیس و اعتیادش بوده است.
پلیس در آن‌جا از تجهیزاتی که داشته، استفاده کرده است.وقتی فرد مقاومت کند و با پلیس درگیر شود، بالاخره باید پلیس از وسایل خود استفاده کند.اگر پلیس این کار را انجام نمی‌داد، امکان داشت که اتفاق‌های دیگری رخ بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهرداد سپهری

کدخبر: 619928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟