شکایت قدیمی دختر آبادانی چه بود؟! / 2 برادر احضار شدند + فیلم
حجم ویدیو: 7.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا، دادستان آبادان گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، به احضار یکی از پرسنل شرکت نفت و برادرش پیرو بررسی موضوع ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، اقدام کرده است.

 حمید مرانی‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان  با اشاره به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر رخ داده در آ‌بادان، گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان، اقدام کرده است.

دختر آبادانی پیش از این شکایتی از فرد مطرح شده در رسانه‌ها، ثبت نکرده بوده است

وی بیان داشت: در حال حاضر یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.

دادستان آبادان گفت: در هیچ تاریخی پیش از این شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضایی درج نشده و تنها در اردیبهشت ماه سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود.

وی در ادامه افزود: این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

مرانی پور تاکید کرد: این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از این پرسنل شرکت نفت شکایت کرده است و قوه قضاییه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت مذکور و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟