مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان به خاطر لمس دختر جوان زندانی شد
حجم ویدیو: 7.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا ، در چند ساعت گذشته یک کلیپ در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک دختری در آبادان با صورت خونین مورد تعرض از سوی یک مأمور نگهبانی قرار گرفته است اما اصل ماجرا چیست؟

حجت الاسلام والمسلمین مرادی اظهار داشت: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش زا، و مقداری اسید نیزداشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است. که اقدامات قضائی در مورد طرفین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح است که در این خصوص تحقیقات در حال انجام می‌باشد. مأمور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است.

وی همچنین افزود: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن زن جوانی از سوی اعضای یک خانواده در آبادان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و با صورتی خونین در اختیار ماموران حراست قرار گرفت.

این فیلم که حاشیه های زیادی همراه داشت با موج اعتراضاتی از نحوه برخورد مامور حراست اقدام اعضای خانواده را به همراه داشت که یک منبع آگاه در آبادان توضیحاتی را در این خصوص داد.

ماجرای کتک زدن زن آبادانی چه بود؟

یک منبع آگاه در پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه و به کمک ماموران حراست تحقیقات پلیس صورت گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.

سروان کمایی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری وی می کنند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 619223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟