جزئیات هولناک از قتل عام خانوادگی در ویلای لنگرود + عکس

به گزارش رکنا،رسیدگی به این پرونده از اواسط مهرماه سال‌جاری آغاز شد و مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس عنوان کرد که برادرم حسن و همسر و فرزندش از 6 مهر ناپدید شده‌اند. به‌دنبال اظهارات این مرد مأموران کار تجسس را آغاز کردند و مشخص شد که حسن مدت‌هاست که با باجناقش نادر اختلاف مالی داشته، از این‌رو نادر بازداشت شد اما با طرح قصه‌ای ساختگی عنوان کرد: حسن و همسرش بچه‌دار نمی‌شدند و پسری را از پرورشگاه گرفته و او را بزرگ کردند تا اینکه چند روز قبل پدر و مادر واقعی کودک پیدا شدند و می‌خواستند پسرشان را پس بگیرند. به همین خاطر باجناقم و همسرش تصمیم گرفتند به زرند فرار کنند تا بهزیستی بچه را از آنها نگیرد. من آنها را به زرند بردم و دیگر از آنها خبری ندارم.
پس از طرح ادعا تیمی از مأموران به شهرستان زرند رفتند و معلوم شد که چنین ادعایی صحت ندارد.

به‌همین خاطر نادر دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت وقتی متوجه شد که پلیس متوجه ساختگی بودن ادعایش شده، به قتل این خانواده 3 نفره اعتراف کرد و گفت: حسن 300 میلیون تومان از من طلب داشت و من نمی‌توانستم پولش را برگردانم به‌همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم و در ابتدا به بهانه سفر به شمال آنها را سوار خودروام کردم و بین راه به آنها آبمیوه مسموم دادم و پس‌از آن‌که بیهوش شدند آنها را خفه و اجسادشان را در ویلای دوستم در لنگرود دفن کردم. سرهنگ نادر بیگی گفت: پس از اعترافات متهم مأموران نیمه شب سه‌شنبه با متهم به محل دفن اجساد رفتند و صحنه جنایت بازسازی شد.
محمد عنبری بازپرس شعبه یک دادسرای جنایی البرز گفت: متهم در اظهاراتش مدعی بود که به‌دنبال بدهی‌ای که به باجناقش داشت تحت فشار همسرش قرار داشت تا اینکه این فکر به ذهنش رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟