سلبریتی ها در نحوه برخورد با اراذل دخالت نکنند/ پلیس هشدار داد

به گزارش رکنا ، رییس سازمان عقیدتی سیاسی خواستار تشدید برخورد با اراذل و اوباش شد و مخالفان و سلبریتی ها مخالف برخورد با این اشرار اگر ناموسشان یا خودشان گرفتار این افراد شوند باز مخالفت میکنند.
به گزارش رکنا: حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا صبح امروز در مراسم رونمایی از ۵ کتاب در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: اگر ما در منطقه جزو کشورهای با ثبات هستیم مدیون اعتبار نیروهای مسلح و تلاش شبانه روزی پرسنل ناجا هستیم.
وی افزود: من با طرح ناظر موافق هستم، همچنین موافق برخورد شدیدتر با اراذل و اوباش هستم، در طرح ناظر مأموران ما هیچ برخوردی با افراد جامعه ندارند اما در برخورد با اوباش باید به شدیدترین وجه ممکن برخورد کنند تا این افراد دیگر به اقدامات وحشیانه خود برنگردند.
سیاه نمایی‌ها علیه ناجا تأثیری در اراده ما ندارد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: سیاه نمایی‌ها علیه ناجا، رفتارهای ۴ آدم کم عقل و مثلاً روشنفکر، تخریب ناجا در فضای مجازی و دیگر موارد تأثیری در روحیه ناجا و اقدامات انقلابی ناجا ندارد بلکه اراده‌های ما را قوی‌تر می‌کند.
حجت الاسلام ادیانی گفت: نیروی انتظامی امروز به وظایف خود آشنایی دارد و برای برقراری امنیت هیچ مرزی را نمی‌شناسد و نمونه آن هم شهدایی است که ما تقدیم می‌کنیم، می‌شود گفت هر هفته ما در ناجا یک شهید داریم.
وی گفت: پلیس برای حفظ امنیت است، اگر ارزش‌های هر جامعه‌ای خدشه دار شود باید با آن برخورد شود. بر اساس تربیت‌های ناصحیح انسان‌هایی بزه و شرور به وجود می‌آید که باید با این افراد برخورد شود. در نظام جمهوری اسلامی حجاب ارزش است، نظم و امنیت ارزش است، تعرض نکردن به آسایش افراد ارزش است، حالا در جامعه ایران تعدادی آدمی شرور اقدام به شرارت کنند به عنوان مثال به نوامیس تعرض کنند چه حسی دارید؟ خود شما به عنوان معترض می‌گوئید پلیس کجا است؟
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: این شرور اگر می‌خواست تربیت شود تا به الان تربیت می‌شد، تربیت او تا این سن چیزی جز شرارت نبوده است، پس پلیس در مواجه با این افراد نمی‌تواند فقط به فکر تربیت آنها باشد و بگوید که با این افراد برخورد نمی‌کنیم.
حجت الاسلام ادیانی با اشاره به رفتارهای مثلاً روشنفکرانه برخی از سلبریتی ها در فضای مجازی نسبت به عملکرد پلیس در مواجه با اراذل و اوباش گفت: همین افراد اگر روزی کسی از این اوباش به آنها تعرض کند اولین اعتراضی که می‌کنند این است که پلیس کجا است؟ پس پلیس نمی‌تواند به میل و رفتار افراد برخورد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 618740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟