مسافران تهرانی از این پراید خاکستری وحشت داشتند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی" سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: آذرماه سال گذشته پرونده ای با موضوع زورگیری در کلانتری 144 جوادیه تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

زورگیری در پراید خاکستری

وی بیان داشت: شاکی پس از مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت 15:05 روز 24 آذر سال گذشته برای رفتن به تهرانپارس سوار یک دستگاه پراید خاکستری با 3 سرنشین شدم و پس از دقایقی در محلی خلوت سرنشینان خودرو با ضرب و شتم تلفن همراهم را با زور گرفته و با بیرون انداختن من از خودرو از محل گریختند.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با با حضور در محل جرم و تحقیقات میدانی موفق شدند یکی از سارقان را به نام سجاد شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی اولین متهم پرونده ، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کنند، بیان داشت : در تحقیقات تکمیلی به دست آمد سجاد به جرم سرقت روانه زندان شده است و اکنون در زندان بسر می برد و در نهایت سجاد با هماهنگی های قضائی از زندان تحویل و در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

وی توضیح داد: سجاد پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به جرم خود معترف و اقرار کرد، با همکاری 2 تن از دوستانم به نام های سیروس و کامران تصمیم به سرقت از مسافران خودرو گرفتیم و با پوشاندن پلاک خودروی کامران نقشه خود را عملی کردیم. پس از سرقت تلفن همراه شاکی آن را فروخته و پول آن را بین خودمان تقسیم کردیم .

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه سجاد پس از بازجوئی به زندان انتقال یافت، گفت: با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران پی جویی برای شناسایی و دستگیری 2 متهم متواری همچنان ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 617939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟