دستگیری زورگیران خشن در جنوب تهران / یزدان به خاطر اعتیادش دزدی می کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی" سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: 29 فروردین ماه وقوع یک فقره زورگیری در بوستان شهید دستواره به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و با حضور ماموران گشت کلانتری 131 شهرری مال باخته اظهار کرد، در حال قدم زدن در پارک بودم که 2 مرد از پشت سر با تهدید سلاح سرد به من حمله ور و پس از به زمین کوبیدنم تلفن موبایل و مقداری وجه نقد به ارزش 5 میلیون تومان سرقت و با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک متواری شدند .

زورگیری های خشن

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت افزود : در اثنای رسیدگی به پرونده چندین فقره سرقت دیگر به شیوه و شگرد مشابه توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در محله های مختلف شهرری به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد که با توجه به سریالی شدن سرقت های موصوف، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی مبارزه با سرقت های خاص پایگاه قرارگرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارآگاهان در گام اول تحقیقات با توجه به سرنخ های بدست آمده از صحنه های سرقت نسبت به جمع بندی آنها اطلاعات به دست آمده اقدام که در نهایت هویت یکی از سارقان به نام یزدان مورد شناسایی قرار گرفت.

گودرزی در ادامه گفت : با موفقیت آمیز بودن تحقیقات پلیسی، تصویر یزدان از سامانه پلیس استخراج و تعدادی از مال باختگان وی را یکی از سارقان زورگیر شناسایی کردند.

زورگیری بخاطر اعتیاد

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه یزدان شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: با انتقال یزدان به پلیس آگاهی وی به زورگیری معترف و اظهار کرد، برای تامین هزینه های اعتیاد و بدست آوردن پول نقشه اجرای سرقت ها را کشیدم و با همدستی دو تن از دوستانم به نام های بهرام و کریم 20 فقره زورگیری کردیم.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی یکی از هم دستان یزدان در مخفیگاش دستگیر شد، اضافه کرد: تاکنون 15 تن از مال باختگان متهمان را شدند.

به گفته سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی هر دو متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم سوم پرونده کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟