جوان تهرانی پیک مرگ را نوشید و مرد / قاتل نمی دانست قتلی رخ می دهد + جزییات

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل پسر جوانی به نام امیر در یک سناریوی مرموز در یکی از بیمارستان های تهران به کام مرگ فرو رفت و با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر جوان به خاطر مسمومیت با الکل به کام مرگ فرو رفته است و همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده تجسس های ویژه به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شود.

دستگیری ساقی مشروبات الکلی

کارآگاهان در گام نخست پی بردند امیر مشروبات الکلی دست ساز را از پسر جوانی به نام هومن خریده است که در ادامه هومن بازداشت شد و ادعا کرد مشروبات را از 2 جوان به نام کامبیز و شایان خریداری کرده و در این ماجرا نقشی نداشته است.

ماموران در گام بعدی به سراغ این 2 جوان رفتند و آنها ادعا کردند که مشروبات الکلی را که در اختیار هومن قرار داده سالم بوده و او آنها را دست کاری کرده است.

تیم پلیسی که در برابر 2 ادعا قرار داشت تجسس ها میدانی را آغاز کردند و مشخص شد عامل اصلی این مشروبات الکلی مسموم هومن است و او در مشروبات دست کاری کرده است.

بنا بر این گزارش ،هومن به دستور بازپرس غلامی به اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟