دستگیری مامور قلابی اداره آب و برق در آبادان / او در خانه ها پلیدی می کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت کنتور و پمپ آب چند خانه از سوی یک مرد قرار گرفتند و تیمی از ماموارن پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که سارق جوان در نقش مامور اداره آب یا برق برای بررسی کنتور آب وارد ساختمان های چند طبقه شده و در فرصتی مناسب قبل از اینکه اهالی ساختمان متوجه رفتارهای او شوند دست به سرقت کنتور و پمپ آب خانه ها می زند.

دستگیری مامور قلابی اداره آب و برق

کارآگاهان با شناسایی محل هایی که سارق مامور نما دست به دزدی می زند به صورت ویژه شروع به گشت زنی کردند که روز گذشته مشاهده باز بودن در یک خانه شدند که مردی در حال باز کردن پمپ آب از داخل خانه است که در همین لحظه ماموران وارد عمل شده و سارق 50 ساله را دستگیر کردند.

تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند که صاحبخانه با اطمینان از اینکه متهم از مامور اداره آب و برق است در خانه را باز کرده و متهم با خونسردی و اطمینان از اینکه صاحبخانه از خانه بیرون نمی آید در حال سرقت بوده است.

متهم پس از دستگیری به سرقت 12 کنتور و پمپ آب در آبادان اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، شهروندان توجه داشته باشند هنگام مراجعه ماموران ادارات خدماتی، حتما از آن‌ها مدارک شناسائی بخواهند و در صورت مواجه شدن با رفتار مشکوک و غیرعادی اینگونه موارد به پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 616100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟