بازداشت تبهکار حرفه ای با دستگاه مدرن در کلانتری تهرانسر

به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری کلاهبردار تلفنی تحت تعقیب پلیس آگاهی استان های شمال غربی خبر داد و گفت: با استفاده از دستگاه بیومتریک کلانتری هویت متهم فاش شد.

 سرهنگ "محمود مالمیر" در توضیح این خبر اعلام کرد: شب گذشته تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر هنگام انجام ماموریت به فردی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودرو مشکوک می‌شوند و پس از دستگیری برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال می دهند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم هویت خود را فردی اعلام کرد که در سیستم کلانتری قابل شناسایی نبود، گفت: برای بررسی دقیق تر ماموران کلانتری فرد مورد نظر را جلوی دوربین بیومتریک کلانتری قرار می‌دهند و سیستم تشخیص چهره ، هویت واقعی فرد را شناسایی می‌کند.
این مقام انتظامی گفت: در این بررسی های سیستماتیک مشخص شد، متهم با عنوان مجرمانه کلاهبرداری تلفنی تحت تعقیبپلیس آگاهی یکی از استان‌های شمال غربی کشور می باشد.

دوربین بیومتریک کلانتری دست سارق تهرانی را رو کرد

کلانتر محله تهرانسر تصریح کرد: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت اظهار کرد، با همکاری اعضای باندی در استان شمال غربی کشور از شهروندان کلاهبرداری تلفنی می کرده و با اغفال شهروندان به بهانه خوش حسابی و برنده شدن، موجودی حسابشان را سرقت می کرده است.
وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی و تحویل به پلیس آگاهی خواهان به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟