سردار رحیمی پاسخ انتقادها را داد / گرداندن اوباش در خیابان ها ادامه دارد

رییس پلیس پایتخت از کشف ۱۷ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۲۸ باند از ابتدای امسال خبر داد.
به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در هفتمین مرحله از طرح ظفر در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هشتم گفت: هفتیم مرحله از طرح ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که فضای عمومی جامعه را با فروش مواد مخدر فضای شهر را آلوده می‌کنند، اجرا شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح،۱۹۶ حکم قضایی برای قاچاقچیان عمده و خرده فروشان اخذ شد. در ۷۲ساعت گذشته ۶باند مهم مواد مخدر، ۲تن و ۱۹۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۴ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هزارو۲۶۳نفر خرده فروش ها در پارک‌ها و معابر نیز دستگیر شدند. همچنین ۱۱ باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود، پلمب شد.

سردار رحیمی گفت: ۱۱نفر از اراذل اوباش که در امر توزیع و فروش مواد مخدر دست داشتند، دستگیر شدند و ۳۸دستگاه خودرو و موتورسیکلت از آن‌ها توقیف شد.

وی افزود:از ابتدای سال تا کنون، ۲۸باند منهدم و ۱۷تن مواد مخدر در تهران کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تنها یک باند که از جنوب شرق کشور تا تهران ۷۴۰کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند. همچنین ۴نفر از اعضای اصلی این باند‌ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجباری شدن ماسک و نقش پلیس گفت: ما همکاری دقیق و کاملی با ستاد کرونا خواهیم داشت و هنوز کسی جریمه نشده است. همچنین برخورد‌ها بیشتر ایجابی خواهد بود.

این‌مقام انتظامی ادامه داد: سازوکار این طرح ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.

واکنش سردار رحیمی نسبت به انتقادها درباره گرداندن اوباش در شهر

فرمانده انتظامی پلیس اظهار کرد: روزانه افراد زیادی دستگیر می‌شوند، اما ذات اراذل و اوباش عربده کشی، دست درازی به نوامیس مردم و گردن کلفتی است بنابراین در شهر گرداننده می‌شوند.

وی افزود: وظیفه ما برقراری امنیت است و درگیر جو‌های ایجاد شده نمی‌شویم و برخورد جدی ادامه دارد.

سردار رحیمی با اشاره به ضرب و شتم متهم افزود: وقتی یکی از اراذل اورده شد، یک نفر که قربانی آن‌ها بود، بلند فریاد زد که دیدید عاقبت کارتان را و فرد متهم شروع به داد و بیداد کرد که مامور پلیس این اقدام را انجام داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟