آزار شیطانی زنان خانه دار وقتی شوهرانشان سرکار بودند! / مرد پلید کیست؟!

به گزارش رکنا، درپی سرقت های سریالی از زنان تنها در منطقه ذوالفقاری آبادان موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات پلیس از زنان قربانی مشخص شد مردی میانسال که صورتش را پوشانده بود با حضور د‌‌ر خانه های زنان خانه د‌‌ار آباد‌‌انی سناریوی سرقت های شیطانی را به اجرا می گذاشت.

یکی از قربانیان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: د‌‌اخل خانه بود‌‌م که ناگهان مرد‌‌ی د‌‌ر حالی که صورتش را با دستمال پوشانده بود با تهدید چاقو اقد‌‌ام به سرقت طلاها و پول های د‌‌اخل خانه کرد‌‌ و به سرعت از خانه خارج شد‌‌.

تجسس‌های پلیسی اد‌‌امه د‌‌اشت تا اینکه ماموران با سرقت‌های مشابه د‌‌یگری روبه رو شد‌‌ند‌‌ که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای د‌‌ستگیری عامل این سرقت های وحشت آور د‌‌ر منطقه ذوالفقاری وارد‌‌ عمل شدند.

کارآگاهان د‌‌ر تحقیقات ابتد‌‌ایی پی برد‌‌ند‌‌ که مرد‌‌ خشن د‌‌ر بیشتر سرقت ها از بالای د‌‌یوار وارد‌‌ خانه ها شد‌‌ه و با تهد‌‌ید‌‌ چاقو اقد‌‌ام به سرقت طلاها و پول کرد‌‌ه است. کارآگاهان د‌‌ر این شاخه از تحقیقات با توجه به تصاویر به د‌‌ست آمد‌‌ه از د‌‌وربین های مد‌‌اربسته متهم را شناسایی کرد‌‌ند‌‌ و پس از هماهنگی مقام قضائی صبح امروز د‌‌ر یک عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس آگاهی آباد‌‌ان پای د‌‌ر خانه متهم گذاشته و موفق به د‌‌ستگیری وی شد‌‌ند‌‌.

تیم پلیسی د‌‌ر این مرحله پی برد‌‌ند که متهم که فردی 55ساله و دارای 5 فرزند است که به گفته خودش برای هزینه های زندگی اقدام به مسافرکشی می‌کند.

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: قبل از سرقت با پرسه زنی د‌‌ر خیابان‌ها خانه ها را شناسایی می کردم و تا زمان مناسب د‌‌ر کمین می نشستم و پس از اینکه شوهران  قربانیان از خانه خارج می شد‌‌ند‌‌ از بالای د‌‌یوار وارد‌‌ خانه ها می شدم و نقشه خود را عملی می کردم.

2 زن جوان هنگامی که برای شناسایی متهم وارد اد‌‌اره پلیس شدند هنگامی که این سارق را مشاهده کردند از هوش رفتند.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر د‌‌ر اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت تا د‌‌یگر جرائم خشن این متهم فاش شود‌‌.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟