3 گنده لات بیمارستان اراک را به هم ریختند / علت چه بود؟

به گزارش رکنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 3 نفر از اراذل و اوباشی که چندی پیش در یکی از بیمارستان‌های اراک باعث ایجاد اخلال در نظم و آسایش عمومی شده بودند، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.

سرهنگ محمود خلجی اظهار کرد: چندی پیش با اعلام گزارشی از ایجاد بی‌نظمی و درگیری در یکی از بیمارستان‌های اراک و متواری شدن عاملان این درگیری، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس مشخص شد که عاملان این درگیری، از اراذل و اوباشی هستند که قبل از مراجعه به بیمارستان در یکی دیگر از محله‌های شهرستان با یکدیگر درگیر شده بودند و بعد از آنکه متوجه پیگیری پلیس در دستگیری آنان می‌شوند، در مکانی نامعلوم مخفی می‌شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس، مخفیگاه این افراد شناسایی و هر سه نفر عاملان اصلی این درگیری دستگیر و با تکمیل پرونده و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خلجی بر قاطعیت پلیس و دستگاه قضاء در برخورد با مخلان نظم و امنیت آرامش عمومی تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟