چرخاندن اراذل بدنام با وانت پلیس  در  مشیریه تهران + فیلم
حجم ویدیو: 1.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

اراذل و اوباش / به گزارش رکنا، یکی از اراذل بدنام محله مشیریه بعد از شرارت ها و مزاحمت هایی که برای مردم محل ایجاد کرده بود، توسط پلیس تهران بازداشت و در این محله گردانده شد.

دستگیری اراذل و اوباش مشیریه

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش و کسانیکه خللی به امنیت مر م وارد میکند، تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه نیروی انتظامی و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی ، رصد و برخورد جدی با اخلاگران نظم و امنیت مردم است .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه با قاطعیت و قدرت با اراذل و اوباش برخورد خواهیم کرد .افزود: در این رابطه کسانی که برای مر م ایجاد مزاحمت کنند و اموال مردم را تخریب و صدمات جانی به شهروندان وارد کنند در اولویت برخورد‌های ما هستند.

او گفت: در ۳ هفته گذشته سه نفر که دارای سابقه شرارت نیز هستند و با ۲ دستگاه خودرو در محله مشیریه اقدام به درگیری و عربده کشی کرده بودند و پس از درگیری از ترس پلیس متواری شده و در خارج از تهران و در یکی از استان های شمال غرب کشور مخفی شده بودند دستگیر شدند

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی برخورد جدی با این افراد صورت میگیرد ، گفت. برای در هم شکستن هیمنه پوشالی این گونه افراد هنجار شکن در محله هایی که برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده اند چرخانده می شوند تا درس عبرتی شود برای محدود کسانی که می خواهند پا جای پای اینگونه افراد بگذارند، باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟