واکنش دادستان تهران به فرار 2 همدست شیطان سعادت آباد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 72.44M | مدت زمان ویدیو: 00:07:03

به گزارش رکنا، علی القاصی مهر، در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: در مورد سارقانی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، احدی از متهمان بلافاصله در صحنه جرم دستگیر و قرار بازداشت موقت توسط بازپرس جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دو نفر از سارقان همدست وی نیز که متاسفانه هنگام تعقیب و گریز ماموران فرار می‌کنند، شناسایی و دستور دستگیری آنها هم صادر شده و دادستانی بر سرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکار به پلیس تهران تاکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آنها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم است و دستگاه قضائی هیچ ملاحظه‌ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچ‌گونه تخفیفی در مجازات آنها داده نمی‌شود.

بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، هیچکدام از این متهمان در حالت مرخصی از زندان نبودند.

و یک نفر از آنها سابقه زندان دارد. ضمناً دادستانی تهران طی تماس تلفنی با شاکی پرونده در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نقشه شیطانی برای 10 زن و دختر در سعادت آباد تهران / گفتگو با 3 دختر بی نوا

کدخبر: 612015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟