راز محموله های فوق سری در جنوب تهران چه بود؟! / مقصد خارج ایران بود

به گزارش رکنا، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی سابق غرب استان تهران در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب تهران در اردوگاه شهید منتظری اظهار داشت: به فضل الهی و حکم فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی در تیرماه ۹۴ بنده به عنوان خدمتگذار در فرماندهی انتظامی غرب تهران منصوب شدم و مأمور به اجرای سلسله ماموریت‌ها در این حوزه شدم.

وی افزود: با ۳ برنامه کلی افزایش امنیتط معیشت کارکنان و پیگیری حوزه عمرانی کار خود را با توجه به نوپا بودن این استان آغاز کردم و برای ارتقا امنیت ۱۹ برنامه ارائه شد و عین آن نیز اجرا شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: موضوع آگاه سازی مردم و پیشگیری از وقوع جرائم در چند سطح ورود شد که در فضاهای محلی و رسانه‌های محلی فعالیت شد و به صورت میدانی نیز در این حوزه تلاش شد.

سردار خانچرلی گفت: هوشمندسازی شهرها در امر امنیت و پیشگیری از جرائم امری مهم است و موضوع افزایش فرهنگ ترافیک مبحث پیگیری بود که با توجه به حجم تصادفات در این حوزه تلاش شد و امروز شاهد سیل نزولی تلفات در این خصوص هستیم.

اشراف اطلاعاتی پلیس بر اوباش ها

وی ادامه داد: در حوزه مبارزه با اراذل و اوباش امروز اشراف اطلاعاتی وجود دارد و به گونه‌ای است که امروز تمام اطلاعات اراذل و اوباش در اختیار است و هر لحظه اراده شود برخورد خواهد شد و با تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش اقدامات خوبی انجام شد و امروز اراذل و اوباشی در غرب تهران نیست که بخواهد قدرت نمایی کند و از چشم پلیس دور باشد.

فرمانده انتظامی سابق غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، کشفیات در ابتدای کار بنده زیر ۱۰ تن بود و با مبارزه بی امان همکاران ما بیش از ۲۰ تن مواد مخدر در سال گذشته کشف شد که بنا بر این بود به کشورهای دیگر قاچاق شود.

سردار خانچرلی در خاتمه گفت: در طول بیش از ۵ سال گذشته همکاران و خانواده معظم شهدا از بنده حمایت کردند که مایه افتخار بود و در طول مدت خدمت، سردار فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی پشتیبانی لازم را از بنده داشتند و از تمامی مسؤولان استانی و شهرستانی تشکر می‌کنم و از تمامی عزیزان طلب حلالیت دارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟