عکس / پلیس آبادان زورگیر خشن آبادان را به زانو درآورد + فیلم زورگیری
حجم ویدیو: 6.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا، در پی انتشار فیلمی از لحظه سرقت تلفن همراه به عنف از یک شهروند آبادانی توسط2 سارق موتورسوار در میدان طیب شهر آبادان که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم آبادان شده بود این موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت به عنف به صورت ویژه در دستور کار مأمورین دایره مبارزه باسرقت های خشن پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

 در این راستا ماموران پلیس آگاهی آبادان با روش های اطلاعاتی توانستند بعد از ۴۸ساعت از پخش شدن فیلم در فضای مجازی یکی از سارقین را که با سلاح سرد اقدام به زخمی کردن فرد مالباخته و حمله به شهروندان آبادانی کرده بود در منطقه ذوالفقاری شناسایی و دستگیر کنند.

دستگیری سارق حرفه ای در آبادان به دست پلیس

مأموران در حین بازرسی بدنی از جیب متهم یک عدد چاقو و 4 عدد النگوی مسروقه کشف کردند که در ادامه متهم به 3 فقره سرقت به عنف دیگر با شگردی که در فیلم لحظه سرقت تلفن همراه در میدان طیب آبادان مشاهده می کنید اعتراف کرد.

گفتنی است چند روز پیش 2  سارق موتور سوار اقدام به سرقت گوشی موبایل یکی ازشهروندان آبادانی در میدان طیب که از خیابان های شلوغ این شهرستان است می کنند که فرد مالباخته زمانی که قصد پس گرفتن موبایلش را داشت با سارقین درگیر میشود وسارقین نیز باچاقو وی رازخمی می کنند.

سپس همین سارق دستگیر شده با چاقو به سمت مردم حمله می کند و با فحاشی و عربده کشی تهدید مردم موفق به فرار از محل می شود که تلاش برای شناسایی و دستگیری این همدست متهم به صورت ویژه دردستور کار پلیس آبادان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 610698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟