حکم جالب قاضی برای یک مجرم / 72 کیلومتر نظافت جاده خمین _ اراک

نگهدارنده مشروبات الکلی به پاکسازی جاده خمین به اراک از پسماند محکوم شد.

 به گزارش رکنا ، سرپرست گروه پاکسازی جاده‌های استان مرکزی از پسماند گفت: یک فرد نگهدارنده مشروبات الکلی در این استان به پاکسازی پسماندهای پراکنده از حریم جاده خمین به اراک محکوم شده و این مجازات لازم‌الاجرا است.

«علی‌اکبر بصیری» روز چهارشنبه افزود: شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک برای ایم مجرم مجازات ۶ ماه حبس، جزای نقدی و ضربه شلاق راتعیین کرده بود که این حکم به پاکسازی حریم جاده‌ اراک به خمین تغییر کرده است.

وی اظهار داشت: محتوای حکم مجازات این محکوم جمع‌آوری روزانه ۲۰ کیسه پسماند پراکنده حریم جاده برای ۲۰ روز متوالی تعیین شده و باید موارد مواد زاید جمع‌آوری شده در پایان هر روز تحویل شود.

سرپرست گروه پاکسازی جاده‌های استان مرکزی از پسماند گفت: در حکم جدید این محکوم قید شده که هر روز باید مستندات و تصاویر فعالیت وی در جمع‌آوری پسماندهای پراکنده حریم جاده تهیه و به سرپرست تیم پاکسازی تحویل شود.

بصیری افزود: طرح پویش مردم کنار مردم از جمله طرح‌هایی است که در کشور برای نخستین‌بار در استان مرکزی اجرا شده و می‌تواند به نام این استان به ثبت ملی برسد.

سرپرست گروه پاکساز جاده های استان مرکزی گفت: حمایت از کارگران فصلی آسیب‌دیده از کرونا و نهادینه‌کردن فرهنگ مدیریت پسماند و حراست از محیط زیست از اهداف اجرای این پویش است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر در ۱۲ شهرستان استان مرکزی ساکن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟