دستگیری دزدان خیاطی در جنوب تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: 8شهریور ماه پرونده ای به همراه 3 متهم به اسامی سیامک، خلیل و هوشنگ به اتهام سرقت توسط کلانتری 159 بی سیم به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد و گزارش ماموران کلانتری حاکی از آن بود متهمان دستگیر شده در حال پرسه زنی در خیابان بودند که به آنان مشکوک و در بازرسی از وسایل همراهشان مقادیری اموال شامل قطعات اوراقی دینام کشف می کنند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه منکر هر گونه بزه انتسابی بوده و اظهار داشتند اموال را در کنار سطل زباله شهرداری جمع آوری کرده اند و کار آنان جمع آوری ضایعات است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد که جلیل سابقه دار بوده و تا کنون سوابق متعدد در خصوص سرقت دارد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی وی به سرقت از مغازه خیاطی در حوالی خیابان خاوران با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

وی به شناسایی محل دقیق مغازه و شناسایی مال باخته اشاره داشت و گفت: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت پرونده به دادیاری ناحیه 34 تهران ارجاع و هر سه متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟