راز شوم  در آرایشگاه های زنانه شیراز چه بود؟

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقی که با ورود به آرایشگاه زنانه اقدام به کش روی موبایل می‌کرد با 25 فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ "کاووس حبیبی" گفت: در پی افزایش سرقت‌های متعدد کش روی تلفن همراه از آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهرستان شیراز و ایجاد جو ناامنی در این صنف و همچنین سریالی بودن سرقت‌ها، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه، شکات عنوان داشتند که خانمی جوان به بهانه پرسیدن دستمزد کاشت ناخن وارد آرایشگاه شده و تلفن همراهشان که روی دکور بوده سرقت و بلافاصه با یک سواری پژو که راننده آن فردی مذکر بود از محل متواری شده است.

سرهنگ "حبیبی" با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و سرنخ های به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در این خصوص یک سواری پژو 405 که در صحنه سرقت از آن استفاده می‌‌شده است را شناسایی و آن را در یکی از خیابان‌های شیراز توقیف کنند.

 

سارق آرایشگاه زنانه با 25 فقره سرقت دستگیر شد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین که همدست هم بودند دستگیر شدند، گفت: سرنشین که خانمی جوان بود در بازجویی اولیه به 25 فقره کش روی موبایل از آرایشگاه‌های زنانه اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهم اقرار کرد که پس از سرقت، سریعا با یک سواری 405 که راننده آن همدست من بود فرار می‌کردیم، به شهروندان هشدار داد نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و از قرار دادن اشیاء گرانقیمت در دید دیگران خود‌داری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به 110 یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟