محاکمه قاتل کویتی در تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از 22 بهمن‌ماه سال 98 به دنبال وقوع درگیری خونین در رستورانی در منطقه بازار تهران آغاز شد . یکی از کارگران رستوران که با کلانتری 113 بازار تماس گرفته بود گفت سرآشپز رستوران پس از درگیری با یکی از کارگرها چاقو خورده و به شدت زخمی شده و حالا نفس نمی کشد.

مأموران کلانتری به رستوران موردنظر رفتند و با جسد خونین قربانی 30 ساله به نام سعید روبرو شدند.جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارگران رستوران گفتند سعید که سرآشپز رستوران بود ۳ ساعت قبل با یکی از کارگران رستوران به نام سهیل درگیر شد.

جنایت خونین در رستوران بازار تهران

ردیابی سهیل 48 ساله آغاز شد و ساعتی بعد وی و ردیابی و دستگیر شد و به درگیری خونین اعتراف کرد .

در دادگاه

سهیل دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند.

پدر سعید در حالی که اشک می ریخت گفت : من کشاورز هستم و 2 فرزند داشتم که با سختی زیاد آنها را بزرگ کردم .اما پسرم بی دلیل در رستورانی که در آنجا کار می کرد کشته شد .کارگران رستوران می‌گویند سهیل پسرم را با چاقو زد و گریخت اما مدیر رستوران هم با اورژانس تماس نگرفت و پیکر خونین پسرم سه ساعت در راه پله‌های رستوران رها شده بود تا اینکه یکی از کارگران متوجه شد رنگ سعید زرد شده و دیگر نفس نمی کشد .آنجا بود که مدیر رستوران با اروژانس و پلیس تماس گرفت اما کار از کار گذشته بود.

مرد سالخورده ادامه داد: من و همسرم به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستیم و برای سهیل قصاص می‌خواهیم . ما از صاحب رستوران هم شکایت داریم .شاید اگر او زودتر با اورژانس تماس گرفته بود پسرمان زنده می ماند.

در این میان نماینده دادستان برخاست و گفت : پزشکی قانونی تایید کرده ضربه های وارد شده به سعید کشنده بوده و دیر رساندن او به بیمارستان نقشی در مرگش نداشته است .

سپس سهیل که حالا ۴۹ سال دارد و متولد کشور کویت است در جایگاهی ویژه ایستاد .

وی که با لهجه غلیظ عربی صحبت می کرد گفت: من ایرانی هستم اما در کشور کویت متولد شده ام. من اهل شادگان هستم و 10 سال بود که در رستوران بازار کار می کردم و مدتی بود شیشه مصرف می کردم.

مصرف شیشه قاتل باعث قتل مرد جوان شد

وی ادامه داد: سعید چند ماه بود که به عنوان سرآشپز رستوران استخدام شده بود اما با من رفتار خوبی نداشت. حتی صاحب رستوران هم متوجه بد رفتاری های او شده بود .آن روز صبح و بعد از ظهر در دو نوبت شیشه مصرف کردم و حال طبیعی نداشتم که با سعید به خاطر شستن ظرف ها درگیر شدم .او به من فحاشی کرد و من سراغ صاحب رستوران رفتم و از او خواستم به سعید تذکر بدهد اما با بی توجهی از کنارم رد شد.

این متهم گفت: سعید چند بار از کنارم عبور کرد و هر بار ضربه‌ای به من می زد و به پدر و مادرم ناسزا می گفت . این ماجرا حدود سه یا چهار ساعتی طول کشید و من که تحت تاثیر شیشه بودم یکباره کنترل اعصابم را از دست دادم و چاقو به دست گرفتم و به سمت سعید حمله ور شدم. من درست به خاطر ندارم چند ضربه به او زدم اما ضربه هایی که پزشکی قانونی اعلام کرده به گردن، شکم و دست او خورده را خودم به تنهایی زدم. چون او با کسی درگیر نبود.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: باور کنید من تحت تاثیر مصرف شیشه دست به این کار زدم. حتی وقتی بازداشت شدم پزشکی‌قانونی نیز تایید کرد که شیشه مصرف کرده بودم. من واقعاً به عمد سعید را نکشتم و متوجه رفتار خودم نبودم و حالا پشیمان هستم و از اولیای دم طلب بخشش دارم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟