مرگ مرموز  زن تهرانی در خانه تنهایی ! /  شوهرش قهر کرده بود

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر شنبه 22 شهریور امسال مردی در تماس با ماموران پلیس تهران از مرگ مرموز همسرش در خانه شان خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران همراه بازپرس کشیک قتل برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

تیم پلیسی در بررسی های ابتدایی مرد جوان را هدف تحقیق قرار دادند که مرد جوان گفت: 5 سال قبل ازدواج کردیم و روزهای نخست زندگی خوبی داشتیم اما با گذشت زمان اختلافاتمان شروع شد و سر هر موضوع کوچکی با همسرم بحث می کردیم تا اینکه تصمیم گرفتم از خانه خارج شوم.

وی افزود: چندی قبل که با همسرم اختلافمان زیاد شده بود قهر کردم و از خانه خارج شدم و مدتی در خانه پدر و مادرم بودم تا اینکه امروز برای سرکشی به خانه برگشتم هر چه زنگ خانه را به صدا در آوردم جوابی نشنیدم، فکر می کردم همسرم در خانه نیست به موبایل زنگ زدم جواب نداد به همین خاطر نگران شدم و با کلیدی که همراهم بود وارد ساختمان شدم، وقتی کلید را روی در انداختم و وارد خانه شدم دیدم همسرم روی زمین افتاده و نفس نمی کشد.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا جسد زن جوان برای پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در خصوص این مرگ مرموز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 605186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟