نقشه شیطانی پسر خاله برای دختر خاله مجردش / در فارس رخ داد

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی عامل مزاحمت اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با ساخت پروفایل جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، باعث ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکی شده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حشمت سلیمانی" گفت: در پی مراجعه خانمی 23 ساله به پلیس فتا مبنی بر ساخت حساب کاربری جعلی به نام وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و درج شماره تلفنش در صفحه مورد نظر، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

دست پسرخاله شیطان صفت در فارس رو شد

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد پروفایلی جعلی اقدام به انتشار تصاویرخصوصی شاکی به همراه شماره تلفن وی کرده که این موضوع سبب هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت‎ برای ایشان شده است.

رئیس پلیس فتا استان گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات بدست آمده، متهم که پسر خاله شاکی بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ "سلیمانی" تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم شد که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و مواجه‌ با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام سایبری با بیان اینکه متهم هدف خود از این کار را انتقام و خصومت شخصی عنوان کرد، گفت: انتشار فیلم و تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت آن‌ها‌، اغلب موجب هتک حرمت افراد شده است و این موضوع برابر قانون جرم است و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

سرهنگ "سلیمانی" با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir، از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده کرده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی، با ما در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟