نقشه شیطانی نظافتچی برج الهیه برای دختر 22 ساله / او بدون لباس حمله کرد

به گزارش رکنا، این ها بخشی از اظهارات دختر 22 ساله ای است که به همراه مادرش وارد کلانتری الهیه مشهد شد. دختر جوان که هنوز از شدت ترس بر خود می لرزید، با دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) به دایره مددکاری اجتماعی هدایت شد. این دختر جوان وقتی با صحبت های مشاور کلانتری آرامش خود را بازیافت، در تشریح حادثه تلخی که او را به کلانتری کشانده بود، گفت: بعد از آن که پدرم فوت کرد، من و مادرم تنها ماندیم. به همین دلیل من تا کلاس سوم راهنمایی درس خواندم و بعد از آن دیگر ادامه تحصیل ندادم تا کمک حال مادرم باشم چرا که او مجبور بود برای تامین هزینه های زندگی در بیرون از منزل کار کند. به ناچار در یک مجتمع 20 واحدی در منطقه الهیه مشهد ساکن شدیم.

مادرم صبح سر کار می رفت و من همه روز را مشغول امور خانه داری می شدم. در این میان مرد جوانی را می دیدم که گاهی برای نظافت ساختمان به مجتمع محل سکونت مان رفت و آمد می کند ولی هیچ شناختی از او نداشتم. در واقع من و مادرم مشغول زندگی خودمان بودیم و کاری به کسی نداشتیم تا این که یک روز وقتی مادرم طبق معمول به سر کارش رفت و من هم در خانه تنها ماندم، ناگهان صدای زنگ آپارتمان را شنیدم. وقتی در را گشودم، نظافتچی ساختمان را مقابلم دیدم. او از من خواست برای جابه جا کردن برخی لوازم سنگین به همراه او به پشت بام مجتمع بروم و به او برای نظافت پشت بام کمک کنم. اما من که از این درخواست او تعجب کرده بودم، در منزل را بستم و به او گفتم از یک مرد برای این کار استفاده کند!

در حالی که چند دقیقه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود، آن مرد جوان دوباره زنگ منزل ما را به صدا در آورد و از من خواهش کرد اجازه دهم او از سرویس بهداشتی منزل مان استفاده کند! من هم که عجله او را برای رفتن به سرویس می دیدم و از طرفی او را یکی از اهالی مجتمع می پنداشتم، اجازه این کار را به او دادم ولی ناگهان با صحنه ای رو به رو شدم که هنوز هم ترس مرا رها نمی کند. آن مرد نظافتچی عریان از سرویس بهداشتی بیرون آمد و قصد داشت مرا به داخل سرویس بهداشتی بکشاند. در حالی که وحشت کرده بودم و از شدت ترس می لرزیدم، با جیغ و فریاد کمک خواستم که او مرا رها کرد و گریخت. هراسان به منزل یکی از همسایگان پناه بردم. وقتی ماجرا را بازگو کردم تازه فهمیدم که مرد نظافتچی یک بار نیز قصد تعرض به زن همسایه را درون آسانسور داشته است و ...

شایان ذکر است، با تلاش نیروهای کلانتری الهیه، مرد نظافتچی دستگیر شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.
ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟