این 2 برادر کرمانشاه را بهم ریخته بودند / تبهکاری هایی که به خواب هم ندیده اید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند 3 نفره شرارت در کرمانشاه که جرائم مختلفی در کارنامه سیاه خود داشتند خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از شکایت یکی از شهروندان کرمانشاه با موضوع اسیدپاشی، تخریب خودرو، رنگ پاشی، پرتاب نارنجک صوتی (دست ساز) و ... توسط افراد ناشناس رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از اشرار سابقه دار شده که با همدستی برادر و یکی از دوستانشان اقدام به تشکیل باند شرارت کرده اند.

آمویی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سردشته باند در شهرک ظفر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

انهدام باند شرارت در کرمانشاه/دستگیری عامل اسدپاشی

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: شرور دستگیر شده در بازجویی ها به انجام اقداماتی نظیر اسیدپاشی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، قدرتنمایی با سلاح سرد و ... با همدستی برادر و یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه برادر سردسته باند شرارت به جرم دیگری در زندان به سر می برد، از دستگیری دوست مشترک آنها خبر داد و گفت: وی نیز به جرائم خود اعتراف کرد.

آمویی در پایان گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه نامنی برخورد و اجازه عرض اندام به چنین افرادی را نمی دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟