این 152 مرد مخوف ورامین را به آشوب کشیده بودند + جزییات

به گزارش رکنا ، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین شامگاه دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای شهریورماه در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، با تلاش مأموران انتظامی تعداد ۲۲۶ فقره انواع سرقت کشف و ۱۵۲ سارق نیز در این راستا شناسایی و دستگیر شدند که در این خصوص افزایش ۳۰ درصدی دستگیری‌ها را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین همچنین از توقیف ۴۴ دستگاه خودرو و ۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد : در این مدت و به منظور مقابله با سوداگران مرگ ۱۰ فروشنده و خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

بیراوند در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟