نوعروس صحنه قتل شوهرش را دید / دزد فراری بی رحمانه چاقو می زد

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، 18 فروردین سال 97 بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران در جریان کشته شدن تازه داماد جوانی در خیابان کمیل قرار گرفت و همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شوند.

بررسی ها نشان از آن داشت که محمود رضا توانایی متولد 68 روز حادثه سوار بر خودرو و در حال عبور از خیابان بوده که 2 سارق موبایل قاپ هنگام فرار از دست طعمه شان با خودروی محمود رضا برخورد می کنند و پسر جوان در این صحنه سعی داشته مانع فرار دزدان شود که سارقان در اقدامی هولناک دست به قتل محمود رضا زده و پا به فرار گذاشتند.

قتل تازه داماد تهرانی در خیابان کمیل

پدر محمود رضا گفت: 4 ماه قبل از اینکه پسرم به قتل برسد مراسم جشن عروسی اش را گرفتیم تا اینکه روز 18 فروردین ماه پسرم در خانه پدرزنش میهمان بود و شب همراه همسرش سوار بر خودرو به سمت خانه شان در حال حرکت بودند که در اقدامی ناجوانمردانه پسرم به قتل رسید.

وی افزود: پسرم و همسرش در خیابان خرمشهر منطقه خیابان کمیل بودند که ناگهان 2 جوان موتور سوار با سرعت بالا وارد خیابان شده و با در خودروی پژو پسرم تصادف کرده و داخل جوی آب افتادند، در این صحنه پسرم از خودرو پیاده می شود و در حالیکه عروسم شاهد ماجرا بود پسرم به آنها تذکر می دهد اما آنها سکوت کرده و هیچ حرفی نمی زنند.

قتل در صحنه فرار دزدان

پدر قربانی این جنایت ادامه داد: در این صحنه مرد جوانی که وکیل دادگستری بود وارد خیابان شد و فریاد زنان از پسرم خواست که مانع فرار دزدان گوشی موبایلش شوند که در این صحنه سارقان متوجه حضور طعمه شان شده و به سرعت از جای خود بلند شده و به سمت موتورشان می روند تا سوار بر آن فرار کنند.

این پدر عنوان کرد: محمود رضا که خودرویش از سوی دزدان آسیب دیده بود سعی می کند مانع فرار دزدان شود که یکی از سارقان با چاقو ضربه ای به پهلوی پسرم زد و یکی از آنها با هل دادن موتور سعی بر روشن کردن موتور داشت که پسرم با سارق چاقو به دست درگیر می شود و در حالیکه از ناحیه پهلو دچار خونریزی شده بود لباس سارق را گرفته بود تا مانع فرارش شود.

وی افزود: سارق خشن در این صحنه که پشت موتور نشسته بود تا فرار کند از روی موتور پیاده شده و سراسیمه با چاقو ضربه ای به قلب پسرم می زند و وقتی محمود رضا روی زمین می افتد 2 سارق جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند.

عروسم شاهد این صحنه تلخ بود و همه این اتفاقات را مشاهده کرد، پسرم به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت ضربات چاقو روی بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

پسرم فوق لیسانس کامپیوتر داشت و مهندس بود و از همان روز نخست تحقیقات برای دستگیری عاملان قتل پسرم کلید زده شد و تا وقتی که قاتلان پسرم دستگیر نشوند به آرامش نمی رسم.

دستگیری چند مظنون

ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران با گذشت نزدیک به 3 سال چند مظنون را دستگیر کردند و در میان این دستگیری 2 برادر که از سارقان حرفه ای بودند نیز دستگیر شدند اما مشخص شد که این 2 برادر و همدستش در زمان قتل در محل دیگری بوده و در ماجرای قتل و سرقت نقشی نداشتند.

درخواست دیه از بیت المال

در حالیکه تلاش ماموران برای دستگیری سارقان این جنایت مرگبار ادامه دارد و هنوز سرنخی از آنها به دست نیامده خانواده محمود رضا با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی از بازپرس احسان زمانی درخواست دیه از بیت المال کردند.

بنا بر این گزارش، پرونده برای صدور درخواست دیه از بیت المال به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟