راننده خودرو حمل سیلندرهای گاز کلر در ایلام دستگیر شد / او 232 نفر را مسموم کرد
حجم ویدیو: 1.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، افشار خسروی زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار روز گذشته خودروی حامل سیلندر‌های گاز کلر صادراتی به عراق در روستای زنجیره علیا شهرستان چرداول استان ایلام خبر داد و گفت: این حادثه در دست کارشناسی است و جزییات آن هنوز مشخص نشده و راننده خودرو دستگیر شده است.

انفجار در روستا علیا

انفجار خودروی حامل سیلندر‌های گاز در ایلام از زبان دادستان

او در تشریح جزییات حادثه مذکور افزود: این خودرو از مبدا تبریز به مقصد عراق در حرکت بود و برای رسیدن به مقصد باید از مرز مهران می‌گذشت؛ راننده طی مسیر، در یکی از روستا‌های ایلام توقف می‌کند که مشخص نیست به چه دلیل یکی از کپسول‌ها دچار انفجار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، بیان کرد: در پی این حادثه تعدادی از هموطنانمان مسمومیت پیدا کردند و برخی نیز که بیماری زمینه‌ای داشتند به بیمارستان منتقل شدند.

آخرین وضعیت مصدومان انفجار کپسول در چرداول/ ۱۲۰ نفر ترخیص شدند/ راننده دستگیر شد

فرماندار چرداول گفت: از ۲۳۲ مصدوم حادثه انفجار کپسول در چرداول ، تاکنون ۱۲۰ نفر ترخیص شده اند.

الیاس فتاحی فرماندار چرداول گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا که دیروز رخ داده تاکنون ۲۳۲ نفر دچار مسمومیت شده‌اند.

او بیان کرد: ۲۰ نفر از این تعداد در سرابله بستری هستند و ۹۲ نفر به مراکز درمانی شهر ایلام اعزام شده اند.

فرماندار چرداول با بیان اینکه ۱۲۰ نفر نیز پس از درمان ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: این حادثه تا کنون هیچ تلفات جانی نداشته است.

فرماندار چرداول اضافه کرد: با کمک و همراهی سپاه استان ایلام اتوبوس اورژانسی در روستای زنجیره مستقر شده و تا رسیدگی کامل به مصدومین در روستا مستقر هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟