عکس زن و مردی که اردبیل را نا امن کرده بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار هوشنگ حسینی ۱۱شهریور در جریان دستگیری اعضای این باند سرقت در اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت لوازم خانه در برخی از شهرک‌های اردبیل پلیس آگاهی بررسی و تحقیقات خود را در این زمینه شروع کرد.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت چند روز از سرقت زنجیره‌ای در شهرک رجایی، سینا و محلات پناه‌آباد و دانش‌آباد اردبیل زن و شوهر سارقی به دام پلیس افتادند تا پرده از سرقت و فروش اموال مسروقه اهالی این منطقه برداشته شود.

فرمانده انتظامی اردبیل گفت: سارق در اظهارات اولیه خود به 26 مورد سرقت اموال منزل به ویژه طلا، لوازم خانگی و تبلت اعتراف کرده که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سارق حرفه‌ای منازل اردبیل بازداشت شد

حسینی ارزش اموال مسروقه را 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: فرد سارق با همدستی همسر خود اموال مسروقه را با شگرد خاص به مالخر فروخته و از این محل کسب درآمد می‌کردند.

وی ادامه داد: تلاش پلیس آگاهی برای دستگیری زنجیره این سرقت‌ها به ویژه مال‌خرها ادامه دارد که انتظار می‌رود در روزهای آینده ابعاد تازه‌ای از تلاش این سارقان برای به سرقت بردن اموال اهالی منطقه تبیین و تشریح شود.

فرمانده انتظامی اردبیل تصریح کرد: اهالی این مناطق در صورتی که در هفته‌های اخیر اموال منازل آنها به سرقت رفته برای شناسایی و شکایت از این فرد می‌توانند به پلیس آگاهی اردبیل مراجعه کنند.

حسینی طرح‌های ضربتی پلیس را در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و سارقان در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: در قالب این طرح تلاش بر این است تا سارقان و افراد دخیل در خرید و فروش موادمخدر در محلات مختلف شهر اردبیل شناسایی شده و نسبت به دستگیری آنها اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟