بابا برقی دزد نامرئی کنتورهای برق تهران بود + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: 29 مرداد ماه گزارشی از سوی شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر دپوی تعداد زیادی دستگاه کنتور شرکت برق در خانه ای اعلام شد و سریعا ماموران گشت کلانتری 132 نبرد به موقعیت اعزام و موفق به دستگیری 2 نفر به نام های سهیل و سیامک و کشف 98 دستگاه کنتور برق می شوند .

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری پرونده اولیه تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی و دستگیری سایر ایادی به پلیس آگاهی ارجاع شد .

وی بیان داشت : با وصول پرونده و ارجاع آن به دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه ششم پلیس آگاهی ، کارآگاهان بازجویی از متهمان را آغاز و حسب ادله موجود هر دو متهم به خرید کنتورهای شرکت برق از شخصی به نام مجید اعتراف و اظهار داشتند بابت هر دستگاه مبلغ 70 تا 80 میلیون ریال را به مجید پرداخته اند .

دستگیری سارق تجهیزات شرکت برق

سرهنگ کنجوریان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و معرفی مجید به عنوان فروشنده و سارق کارآگاهان با پی جویی دقیق و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه حوالی میدان شهدا متهم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: مجید پس از دستگیری ضمن قبول سرقت کنتورهای برق به کارآگاهان گفت : در گذشته پیمانکار شرکت برق بودم و آشنایی کاملی با نحوه جابجایی این کنتورها داشتم و در زمانی که کنتورها را به آزمایشگاه و انبار انتقال می دادند دست به سرقت می زدم و تا کنون در مجموع سرقت ها 7 میلیارد ریال بدست آورده ام .

این مقام پلیسی در پایان گفت : با دستگیری تمامی اعضای باند و کشف اموال مسروقه هر 3 متهم با صدور قرار مجرمیت از سوی دادیار دادسرای ناحیه 34 تهران روانه زندان شدند .

 

کدخبر: 600586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟