نوجوان 16 ساله در مسیر مدرسه ربوده شد / بازداشت گروگانگیران یکسال بعد در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار " احمد طاهری " جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: در مهرماه سال ۹۸ نوجوانی ۱۶ ساله در یکی از محلات شهر زاهدان در مسیر مدرسه توسط سرنشینان یک دستگاه سواری ۴۰۵ ربوده و به مکانی نا معلوم منتقل می‌شود.

او افزود: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی و آزاد سازی این نوجوان آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عاملان این آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی با یکی از بستگان این نوجوان، اقدام به ربایش او کرده و برای آزاد سازی اش درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال پول کرده اند.

عاملان گروگانگیری نوجوان زاهدانی دستگیر شدند

سردار طاهری گفت: در نهایت با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات تخصصی صورت گرفت آدم ربایان مجبور به آزاد سازی این نوجوان شده و پس از ۲۰ روز گروگانگیری او را در یکی محلات زاهدان رها و از استان متواری شدند.

گروگانگیری پسر 16 ساله در زاهدان

این مقام ارشد انتظامی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد آن‌ها در شهر زاهدان بدست آمد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در نهایت با تلاش صورت گرفته مخفیگاه آدم ربایان در یکی از محلات زاهدان شناسایی و صبح روز گذشته هر ۲ متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه هر ۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟