شگرد عجیب مرضیه زن تهرانی برای سرقت از طلافروشی ها / ماسک بهانه خوبی برایش بود

ماجرای سارقی که تصور می‌کرد ماسک هویتش را فاش نمی‌کند.

به گزارش رکنا ، مرضیه سارقی است که تصور می‌کرد اگر با ماسک به سرقت برود، شناسایی نمی‌شود، اما حالا در دام پلیس است.

 زنی که پس از سال‌ها دوباره سرقت دست زده بود، دستگیر شد.

مرضیه ۴۶ ساله گفت: حدود ۵ سال پیش، برای اولین بار به سرقت طلا دست زدم که گیر پلیس افتادم.

وی درباره سرقت‌های گذشته اش افزود: آن روز تنها وارد طلافروشی شدم و به بهانه امتحان کردن گوشواره آن را از مغازه دار گرفتم، تلفن مغازه دار زنگ خورد و حواسش را پرت کرد.

این متهم ادامه داد: من در همین حین با برداشتن گوشواره قصد خروج از مغازه را داشتم که مغازه دار متوجه شد و صبر کرد تا پلیس برسد.

ماجرای زنی که با ماسک دست به سرقت طلا می زد

مرضیه اظهار کرد: پس از آن مدتی زندانی شدم. دیگر می‌ترسیدم به سرقت بروم، اما ماسک زدن در ایام شیوع ویروس کرونا باعث شد کمی جرات پیدا کنم و به خودم امید بدهم که شناسایی نمی‌شوم، اما دوباره گیر افتادم.

وی درباره سرقت جدیدش گفت: بعد از ۵ سال دوباره به همان روش دست به سرقت زدم و دوباره به سراغ گوشواره دزدی رفتم.

این متهم درباره نحوه سرقتش اظهار کرد: گوشواره‌ها را در جیبم پنهان می‌کردم یا اگر فرصتش پیش می‌آمد روی گوشم می‌گذاشتم و از مغازه خارج می‌شدم.

مرضیه افزود: از یکی از دوستان قدیمی ام این روش را یاد گرفته بودم. برخی مغازه دار‌ها حواس پرت هستند می‌شود همزمان چند گوشواره هم دزدید، اما من هر بار فقط جفت برمیداشتم.

این سارق سابقه دار بیان کرد: چند هفته یک بار به سرقت می‌رفتم. یک جفت گوشواره می‌دزدیم و بعد از فروشش تا چند روز با پولش سر می‌کردم. هر وقت پولم تمام می‌شد دوباره به سرقت می‌رفتم.

وی با اشاره به نحوه دستگیری اش اظهار کرد: نمی‌دانم چگونه دستگیر شدم، اما پلیس‌ها به خانه ام آمدم و من را بردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟