پشت پرده تیراندازی های وحشتناک به یک روستا در اهواز چه بود؟ / 4 پلیس و یک مامور شهرداری زخمی شدند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی اهواز خبر تیراندازی به اهالی روستای ابوالفضل اهواز را تکذیب کرد و گفت: ساکنان این روستا از ورود فرماندار، ماموران اجرائیات و عوامل انتظامی جلوگیری کردند‌‌.

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز با توجه به مصوبات استانداری مبنی برجلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز درمناطق حاشیه‌ای کلانشهر اهواز مراتب در دستورکار دستگاه قضایی، اجرائیات شهرداری با همراهی عوامل انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: فرماندار اهواز، معاون دادستان، عوامل اجرائیات شهرداری اهواز وعوامل انتظامی امروز به محل عزیمت، با توجه به تحریک ساکنین منطقه توسط اشخاصی به هویت معلوم، از ورود عوامل به زمین های بنیاد مستضعفان جلوگیری شد.

وی بیان کرد: این افراد با حمله به عوامل اجرائیات شهرداری، سنگ پرانی و بستن جاده از ورود خودروهای شهرداری و سایر عوامل جلوگیری کردند و به سمت ماموران انتظامی حمله ور شدند.

دالوند گفت: علی‌رغم خویشتن‌داری ماموران انتظامی متاسفانه به حمله خود ادامه داده که دراین رابطه یک نفر مامور اجرائیات شهرداری و ۴نفر عوامل انتظامی زخمی و ماموران جهت جلوگیری از ادامه درگیری، جمعیت را متفرق نمودند و با انجام اقدامات ایجابی موضوع خاتمه پیدا کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب وسودجو باهدف جریجه دار کردن احساسات مردم اقدام به انتشار تصاویرساختگی مبنی بر زخمی نمودن اهالی روستای ابوالفضل(ع) نموده این مطلب خبری درفضای مجازی کاملاتکذیب می گردد.

دالوند درپایان به انتشار دهنده این تصاویر هشدار داد: از هرگونه اخبار و شایعه پراکنی که موجب برهم زدن آرامش و امنیت عمومی و تشویش اذهان عمومی می شود جدا خودداری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟