گلوله های پلیس ماشین دزدان تهرانی را از کار انداخت / 15 کیلومتر تعقیب و گریز پلیسی نتیجه داد

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با سرقت خودروی مزدا قصد سرقت خودروهای دیگر را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی آقا طیبی" گفت: ساعت 06:15 دقیقه صبح گذشته واحد گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران هنگام گشت زنی در حوالی بلوار مرزداران به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی مزدا سفید رنگ مشکوک می شوند.

وی بیان داشت: عوامل گشت خودروی برای بررسی موضوع شماره پلاک خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و شب گذشته در رباط کریم سرقت شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری بلافاصله به راننده خودرو دستور توقف و ایست را صادر کردند، گفت: راننده خودرو مزدا بدون توجه به دستور ایست پلیس با افزایش سرعت به سمت جنوب بزرگراه یادگار امام متواری شد.

دستگیری2 سارق حرفه ای خودرو در تهران

وی افزود: عملیات مهار و تعقیب و گریز سارق آغاز و متهمان در دوربرگردان یادگار به سمت شمال حرکت و سپس به بزرگراه حکیم شرق شدند و در طول تعقیب و گریز که حدود ۱۵ کیلومتر ادامه داشت افسر گشت کلانتری ۱۳۹ چند تیر هوائی شلیک ولی سارقان همچنان به فرار خود ادامه می دادند.

رئیس کلانتری مزرداران توضیح داد: در ادامه عملیات تعقیب و گریز دو تایر عقب خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت ولی راننده خودرو همچنان به فرار ادامه تا اینکه افسر گشت یکی از لاستیک های جلوی خودرو را هدف گلوله قرار می دهد که در نهایت راننده خودرو توانایی کنترل آن را از دست می دهد و توقف می کند.

سرهنک طیبی با بیان اینکه سرنشین خودرو دستگیر و راننده خودرو به فرار خود به صورت پیاده ادامه می دهد، اضافه کرد: تعقیب راننده خودرو به صورت پیاده ادامه داشت تا اینکه پس ازمدتی تعقیب و گریز ماموران کلانتری موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی ابراز داشت: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار بوده و پیش تر به جرم سرقت خودرو و لوازم خودرو روانه زندان شده اند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: متهمان اظهار داشتند خودرو را شامگاه سوم شهریور از رباط کریم سرقت و قصد داشتند با خودرو سرقتی خودروهای دیگری را سرقت کنند که شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی در خصوص کشف جرائم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟