2 پلیس در بازار قزوین روسفید شدند + عکس

پلیس وظیفه شناس کیف پر از پول را پس داد.

 فرمانده انتظامی استان قزوین از صحت عمل ماموران وظیفه شناس فرماندهی انتظامی قزوین و استرداد اموال پیدا شده به صاحبش خبر داد.

به گزارش رکنا،  سردار مهدی حاجیان گفت: ستوان دوم کاظم حسنی و ستوان دوم حسن کلهر حین انجام وظیفه به عنوان مسئول نظم و انضباط بازار روز قزوین یک جلد کیف جیبی چرمی حاوی چند کارت عابر بانک به همراه رمز مربوطه به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و یک فقره چک به مبلغ ۶۶۵ میلیون ریال را پیدا و برای تعیین و تکلیف به مقر انتظامی انتقال می‌دهند.

وی افزود: احساس مسئولیت مأموران وظیفه شناس و با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدند از طریق مدارک هویتی، صاحب کیف را شناسایی و با دعوت به مقر پلیس کیف پیدا شده به صورت سالم طی صورتجلسه به صاحبش تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه مالک کیف بعد از تحویل اموال خود از پرسنل خدوم ناجا و همچنین این دو مامور وظیفه شناس و امانت دار تقدیر کرد، یاد آور شد: پرسنل نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها بدون هیچ گونه چشم داشتی وارد عمل شده و برای تامین نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم عزیز با تمام توان تلاش می‌کنند.

سردار حاجیان در پایان گفت: تلفن ۱۹۷ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت از عملکرد پلیس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟