بریدن لب و صورت فرامرز توسط عاملان درگیری مسلحانه سعادت آباد ! /  او به قتل رسید
حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 4 بعد از ظهر شنبه نخستین روز شهریور ماه امسال مسئولان بیمارستان پیامبران در تماس با پلیس از مرگ پسر جوانی که هدف شلیگ گلوله قرار گرفته بود خبر دادند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که این جوان که در گیری مسلحانه سعادت آباد زخمی شده به بیمارستان منتقل شده و پس از 24 روز روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

تیراندازی هولناک در سعادت آباد

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این جوانی یکی از قربانیان ماجرای تیراندازی در سعادت آباد است.

تیراندازی در سعادت آباد روز 6 بعد از شهر 7 مرداد ماه رخ داد که در آن چند جوان در خودروی سوناتا و جک مشکی رنگ که به خاطر یک اختلاف قدیمی با هم قرار دعوا گذاشته بودند با حضور در سعادت آباد به سمت یکدیگر تیراندازی کردند.

درگیری مسلحانه در سعادت آباد بر سر چه بود؟

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که قربانی این درگیری مسلحانه فرامرز نام دارد که او با متهمان اصلی پرونده که برادر هستند در کار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و اهل اسلامشهر هستند.

کارآگاهان در تجسس های پلیسی پی بردند که فرامرز یک نمایشگاه خودرو داشته و چندی قبل با دختر جوانی به نام فرنوش آشنا شده و اما این دوستی خیلی زود به خاطر اختلافاتی که بین فرنوش و فرامرز به وجود آمده بود تمام شده و دختر و پسر جوان با هم قطع رابطه می کنند.

مدتی گذشت و فرامرز پی برد دختر مورد علاقه اش پس از قهر کردن با پسر جوانی به نام میلاد دوست شده و با هم در ارتباط هستند.

جشن تولد دردسرساز

فرامرز از این دوستی ناراحت بود تا اینکه مرد ناشناسی با فرامرز تماس گرفت و ادعا کرد که فرنوش به جشن تولد میلاد در فشم رفته است و همین کافی بود تا فرامرز همراه دوستانش راهی جشن تولد در فشم شوند.

میلاد و برادرش و فرنوش در جشن تولد بودند که فرامرز وارد جشن تولد می شود و با مشاهده فرنوش و میلاد در کنار هم آنها را تهدید می کند و ادعا می کند که انتقامش را از 2 برادر می گیرد و در ادامه فرامرز عکس خواهر میلاد را به میلاد و برادرش نشان می دهد و عنوان می کند بلایی سر خواهرشان می آورد که برای آنها درس عبرت شود.

همین تهدیدها باعث درگیری در جشن تولد می شود که برادر میلاد در این درگیری از ناحیه دست هدف ضربه چاقو قرار می گیرد و فرامرز و دوستانش پس از بهم ریختن جشن تولد از محل خارج می شوند.

نقشه قتل فرامرز از سوی 2 برادر

میلاد و برادرش با توجه به تهدیدهای فرامرز برای خواهرشان تصمیم به قتل فرامرز می گیرند و برای اجرای نقشه شان به سراغ مرد جوانی به نام اردشیر که کلکسیونی از جرائم در پرونده اش دارد رفتند و اردشیر در قرار ملاقات با 2 برادر کینه ای تصمیم می گیرد در قبال گرفتن 2 میلیارد تومان فرامرز را به قتل برساند و میلاد و برادرش مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به اردشیر پرداخت می کنند.

انتقام گیری مسلحانه

میلاد و اعضای گروهش قبل از اینکه اردشیر وارد عمل شود با توجه به کینه ای که از فرامرز داشتند با گذشت کمتر از 24 ساعت از درگیری در جشن تولد با فرارمرز قرار یک درگیری را با هم می گذارند.

فرامرز و دوستانش سوار بر خودروی سوناتا و میلاد و برادرش و عامل اصلی قتل در محل قرار درگیری حاضر شدند و درگیری مسلحانه بین اعضای این 2 گروه صورت می گیرد که فرامرز در این صحنه زخمی می شود.

میلاد و برادرش فرامرز را که زخمی شده بود سوار بر خودروی جک مشکی کرده و نزدیک به یک ساعت و نیم درخیابان می چرخانند و برای انتقام گیری با چاقو لب و صورت فرامرز را با چاقو می برند و بعد از این ماجرا پلیس مسیر را برای آنها بسته و دستگیر می کنند.

متهمان دستگیر می شوند اما یکی از برادرها در این صحنه موفق به فرار می شود که ماموران با اقدامات فنی اردشیر و یکی از برادرهای کینه ای و 13 متهم دیگر را دستگیر کردند.

درگیری مرگبار

با گذشت کمتر از یک ماه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به مرگ فرامرز در شامگاه شنبه دستور تا 15 متهم دستگیر شده برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شوند و تحقیقات برای دستگیری تنها متهم فراری این پرونده که یکی از برادران انتقام گیر است ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 598507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟