جزئیات حمله 4 قلچماق به مدیر آبفای آبادان / خانوادگی بود + فیلم لحظه جدال
حجم ویدیو: 19.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39

4 جوان چماق به دست یکی از مدیران آبفا آبادان را به باد کتک گرفته و گوشی موبایلش را به سرقت بردند.

فیلم کتک کاری 4جوان با یکی ازمدیران اداره آبفا آبادان که یکی از آنها اقدام به سرقت موبایل مدیر آبفا می کنند در پی انتشار فیلمی درفضای مجازی که در آن مشاهده می کنید 4 مرد جوان با در دست داشتن چوب اقدام به کتک زدن مردی می کنند و پس از یک کتک کاری طولانی 4 جوان پا به فرار گذاشتند.

در همین راستا مرد آبادانی که در این فیلم هدف کتک قرار گرفته است و یکی از مدیران اداره آبفا آبادان است در این باره به خبرنگار رکنا گفت : این درگیری به دلیل اختلافات قبلی و خانوادگی در آبان ماه سال گذشته رخ داده بود.

وی افزود : 4 جوان آشنا که از قبل آنها را می شناختم از شهرهای اطراف آبادان برای تسویه حساب شخصی در نزدیکی محل کارم کمین کرده و زمانیکه من برای کار بانکی به سراغ دستگاه عابربانک می روم این 4 جوان با چوب به سراغ من آمدند و مرا کتک زدند و در این میان گوشی موبایلم را که روی زمین افتاده بود به سرقت می برند.

در فیلم مشخص است یکی از مهاجمین که شلوار و پیراهن مشکی به تن دارد گوشی مرا که از دستم روی زمین می افتد را برمیدارد و متواری می شود.

گقتنی است این 4 جوان پس از دستگیری با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب آبادان در دست بررسی قرار دارد.

لازم به ذکراست این فرد اظهار داشت که در خصوص سرقت گوشی موبایلش نیز در همان آبانماه سال گذشته اعلام شکایت کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 597940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟