دستگیری 5 مواد فروش

به گزارش رکنا ، سرهنگ "سهراب مهدوی‌پور" با اشاره به بازداشت اعضای باند فروش موادمخدر در شرق تهران با تلاش مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: در این عملیات ها که به صورت جداگانه شب گذشته صورت گرفت، در طرح مقابله با فروشندگان موادمخدر، سه دستگاه خودرو توقیف، حدوداً یک کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین کشف شد و در این رابطه پنج خرده‌فروش سابقه‌دار موادمخدر بازداشت شدند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود : در عملیات نخست که توسط تیم عملیات ضربت این کلانتری انجام شد، گشت موتورسوار کلانتری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و سرنشینان خودروی مذکور که در حال خرید و فروش موادمخدر بودند، با رؤیت پلیس، اقدام به فرار کردند، گشت موتورسوار نیز به تعقیب خودروی مذکور پرداخت و مأموران پس از طی کردن خیابان اتحاد، در حوالی بزرگراه شهید زین‌الدین با استفاده از سلاح، لاستیک عقب خودروی پژو 405 را مورد هدف گلوله قرار دادند.

وی تصریح کرد: در نهایت خودرو متوقف شد و دو سرنشین مرد 28 و 34 ساله آن بازداشت شدند همچنین از بازرسی از خودروی پژو 405، حدود یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی درباره عملیات دوم مأموران این کلانتری نیز گفت: در عملیات بعدی، تیم عملیات این کلانتری حین گشت‌زنی نامحسوس در محدوده خاک‌سفید به یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین جوان مشکوک شدند و خودروی مذکور را زیرنظر گرفتند.

مهدوی‌پور ادامه داد: پس از چند دقیقه، راننده خودروی پراید، ضمن خروج از خودرو به سمت سوپر مارکت رفت و پس از بازگشت وی، واحد عملیات کلانتری مقابل خودروی پراید توقف کرد و مأموران نسبت به بررسی مدارک هویتی فرد مذکور اقدام کردند که دستپاچگی راننده منجر به این شد که واحد عملیات کلانتری با دقت بیشتر به بررسی محتویات خودرو پرداختند و موفق به کشف حدود 350 گرم ماده‌مخدر تریاک از داخل خودرو شدند، فرد مورد نظر نیز پس از بازداشت به کلانتری منتقل و خودروی وی نیز توقیف شد.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس درباره جزئیات سومین عملیات نیز بیان کرد: در این عملیات عوامل ضربت کلانتری به دو مرد جوان که در محله خاک‌سفید در خودروی پژوپارس نشسته بودند، مشکوک شده و مدارک هویتی و مالکیتی خودروی مذکور را بررسی کردند.

وی عنوان کرد: بررسی دقیق‌تر از داشبرد خودرو، حدود 150 گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و در تحقیقات تکمیلی از دو سرنشین پژوپارس مشخص شد این افراد قصد فروش موادمخدر را در یک قرار داشتند که حضور پلیس مانع فروش موادمخدر شد و این افراد نیز بازداشت شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در نهایت برای هر پنج متهم این پرونده‌ها، پرونده تشکیل شد و همگی برای بررسی‌های بیشتر تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟