سرقت مسلحانه از مغازه طلافروشی / دزدان ناکام از دست پلیس گریختند / صبح امروز رخ داد

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص جزییات این خبر گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در حال گشت زنی در بلوار امام خمینی بودند که چشمشان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای افتاد. خودرو آن طرف بلوار بود و ۴ سرنشین داشت .دو نفر از آنها درحالیکه اسلحه و تبر داشتند از ماشین پیاده شدند و به سمت طلافروشی رفتند.

سرقت مسلحانه از طلافروشی

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد:  مرد مسلح مقابل مغازه و دیگری تبر به دست وارد مغازه طلافروشی شد. صاحب مغازه با دیدن آنها آژیر خطر را به صدا در آورد و دکمه مها ( مرکز هشدار الکترونیک) را زد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: دکمه مها از سیستم های ایمنی به روز است و باعث می شود ویترین در گاوصندوقی مخفی شود. همین کافی بود تا نقشه دزدان نافرجام باقی بماند. سارقان با دیدن ماموران پلیس که برای دستگیری آنها وارد عمل شدند ، وحشت کردند و بی آنکه سرقتی انجام بدهند از مغازه خارج شدند و پس از شلیک ۳ تیر هوایی پا به فرار گذاشتند.

هوشیاری پلیس نقشه سرقت مسلحانه را ناکام گذاشت.

سردار ظهیری در ادامه گفت: ماموران کلانتری شماره پلاک خودروی متهمان را بدست آوردند و به زودی با سرنخ هایی که در اختیار دارند سارقان مسلح را دستگیر خواهندکرد.

سردار ظهیری ادامه داد: خوشبختانه با تیزهوشی ماموران و هوشیاری صاحب مغازه طلافروشی در خصوص استفاده از سامانه های به روز ، این سرقت نافرجام باقی ماند.

به همین دلیل به کسبه ها و افرادی که در صنف طلافروشی و یا فروش اموال گرانقیمت فعالیت دارند هشدار می دهم تا از سامانه مها و مخفی کردن ویترین در گاوصندوق و سیستم های ایمنی به روز استفاده کنند تا نقشه های دزدان را ناکام باقی بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟