دزد 7 میلیاردی زن تهرانی مرد طبقه پایینی بود

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فرد معتادی خبر داد که از منزل همسایه اش 7 میلیارد ریال طلا به سرقت برده بود .

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" با اعلام این خبر گفت: چهارم تیرماه امسال پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 132 نبرد به این یگان برای رسیدگی تخصصی ارجاع و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفت.

وی عنوان داشت: شاکی با حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت، دوم تیر ماه حدود ساعت 21:00 شب منزلم را واقع در بلوار ابوذر ترک و پس از مراجعت به منزل در ساعت 23:30 قصد ورود به واحدم را داشتم که متوجه شدم درب واحد از داخل قفل شده است. بلافاصله به عوامل آتش نشانی و پلیس 110 اطلاع دادم که پس از بازکردن درب با مشاهده بهم ریختگی منزل متوجه شدم مقادیری طلا به ارزش تقریبی 7میلیارد ریال سرقت شده است.

مرد همسایه به طلاهای میلیاردی زن تهرانی رحم نکرد

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: کارآگاهان این یگان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت مراجعه کردند و دربررسی های صورت گرفته مشخص شد که هیچگونه تخریبی روی درب واحد صورت نگرفته و ساختمان محل سرقت 4 طبقه تک واحدی و فاقد دوربین مداربسته بود که منزل شاکی در طبقه دوم ساختمان قرار داشت.

کارآگاه کنجوریان در ادامه افزود: در بازدید صورت گرفته مشخص شد سارق از طریق بالکن طبقه اول و با استفاده از نردبان به منزل شاکی وارد و پس از سرقت، با بستن پرده اتاق خواب به لبه بالکن از واحد منزل شاکی خارج شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: ظن ماموران مبنی بر سرقت توسط همسایه طبقه اول قوت گرفت، و همچنین بررسی های اکیپ اعزامی در خصوص زندگی همسایه طبقه اول نشان داد وی از نظر معیشتی دارای وضعیت نامطلوبی بوده و دارای اعتیاد به مواد مخدر و فاقد شغل مشخصی می باشد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که همسایه طبقه اول پس از وقوع سرقت از منزل شاکی چند ماه اجاره عقب افتاده خود تسویه کرده است و حتی پیشنهاد خرید واحد اجاره ای را به صاحب ملک داده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با تجمیع تمامی موارد کارآگاهان ششم مرداد ماه با هماهنگی های قضائی اولین مظنون پرونده را به پایگاه ششم احضار و متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ کنجوریان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت از منزل شاکی و فروش طلاحات سرقتی متهم با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟