مینا در آرایشگاه های زنانه تهران پلیدی می کرد / نقش کریم پررنگ بود

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری زنی سارق با 30 فقره سرقت خبر داد که از آرایشگاه های زنانه تلفن همراه سرقت می کرد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه" خیراله دولتخواه" اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی از آرایشگاه های زنانه و ارجاع پرونده ها به پایگاه پنجم پلیس آگاهی بررسی موضوع در اختیار تیم تخصصی کارآگاهان پایگاه پنجم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین اکیپی از افسران مجرب به محل های سرقت مراجعه و با بررسی پلیسی، موفق شدند چهره زن سارق را شناسایی و تصویر وی را در اختیار واحدهای گشت قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هجدهم تیرماه زن سارق در یکی از آرایشگاه های زنانه واقع در تهرانسر توسط شهروندی شناسایی شد، گفت: متهم به نام مینا 27 ساله به کلانتری 150 تهرانسر انتقال و در بازجویی اولیه صرفا به یک فقره سرقت معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی پس از ارجاع به پایگاه پنجم به بیش از 30 فقره سرقت گوشی از آرایشگاه های زنانه اقرار و اظهار داشت، گوشی های مسروقه را به فردی به نام کریم به قیمت ناچیزی فروخته است.

وی ادامه داد : متهم در تشریح شیوه و شگرد خود در سرقت نیز اقرار کرد به عنوان مشتری وارد آرایشگاه ها می شدم و با پرداخت هزینه کامل اعتماد آرایشگر را جلب می کردم و با عنوان اینکه همسرم جلوی درب منتظرم است و عجله دارم مانع از هوشیاری مال باختگان می شدم و در فرصتی مناسب گوشی ها را سرقت می کردم.

دستگیری سارق آرایشگاه های زنانه در تهران

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد، ¬خاطرنشان کرد : تا کنون 30 تن از مال باختگان از محله های جردن، یوسف آباد، ستارخان، امام خمینی، نواب، قصرالدشت، آیت ا... کاشانی و اشرفی اصفهانی به پایگاه پنجم مراجعه و طی مواجهه حضوری، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه دولتخواه اضافه کرد: متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟