بازداشت کلاهبردار میلیاردی که غیب شده بود / خانواده اش همدستان اصلی او بودند / قزوین

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری فردی که با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: با شکایت یکی از شهروندان در بوئین زهرا مبنی بر فقدانی یکی از بستگانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا ، وی افزود: مأموران با انجام بررسی های انجام شده دریافتند فرد فقدانی پس از کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی از تعدادی از شهروندان متواری شده و اقوام وی نیز با هدف فریب طلبکاران ادعای فقدانی این کلاهبردار را در مرجع قضائی مطرح کرده اند.

سردار حاجیان اظهار داشت: متهم پس از طرح دوستی با چندین نفر و جلب اعتماد آن ها اقدام به گرفتن مبالغ بالا برای خرید و فروش لوازم التحریر و لوازم رایانه و دادن سود به آنها کرده و با سوءاستفاده از این اعتماد و گرفتن حدود ۲۰ میلیارد ریال وجه از آنان به یکباره ناپدید و متواری شده است.

ادعای فقدانی برای فریب طلبکاران / کلاهبردار میلیاردی در قزوین به دام افتاد

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم پس از دریافت پول، 3 سال پاسخگوی طلبکاران نبوده و تلفن خود را خاموش کرده است و خانواده متهم نیز با هدف فریب طلبکاران، ادعای فقدانی وی را در مرجع قضائی مطرح کرده اند.

سردار حاجیان با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی شد تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام و با شناسایی مخفیگاه، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهم برای مطالبه به حق مال باختگان و سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی و از آنجا نیز روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟