قاتل مربی بدنسازی در ولنجک اعدام نمی شود؟! / زنش طلاق گرفت !+ عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از نیمه شب بیست و چهارم فروردین ماه سال ۹۶ در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک قرار گرفت .شواهد نشان می‌داد جدال دو سرنشین یک دستگاه پراید با راننده پژو ۲۰۶ و دوستش به خون کشیده شده است.

پلیس به خیابان مورد نظر رفت و با پیکر خونین و نیمه‌جان آرمان ۳۵ ساله که راننده پژو 206 بود روبه رو شد. آرمان مربی بدنسازی بود که به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی نتیجه نداد و وی به خاطر خونریزی مغزی جان سپرد.

با بررسی فیلم دوربین های مداربسته خیابان، دوسرنشین پراید به نام های علی و رضا بازداشت شدند .

علی و رضا در بازجویی ها به درگیری خونین با راننده پژو ۲۰۶ اعتراف کردند.

علی گفت : من و دوستم از بام تهران به خانه‌مان برمی گشتیم که یکباره راننده پژو جلوی راهمان پیچید و با هم تصادف کردیم .چون راننده پژو 206 مقصر این برخورد بود از او خواستیم تا در محل بماند و ما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیریم اما آرمان گفت عجله دارد .او و دوستش می خواستند هر طور شده محل را ترک کنند .به همین خاطرمن و دوستم با او درگیر شدیم .او که مربی بدنسازی بود و بدنی ورزیده ای داشت به سمت ما حمله کرد .من همان موقع میله داربستی را که کنار خیابان افتاده بود برداشتم و برای دفاع از جان خودم و دوستن ضربه ای به سر آرمان زدم اما قصد کشتن او را نداشتم.

رضا نیز به تشریح جزئیات درگیری پرداخت و حرف های علی را تایید کرد.

قتل خونین مربی بدنسازی در تهران

به این ترتیب علی و رضا در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .

در آن جلسه اولیای دم برای متهمان اشد مجازات هستند .سپس دو متهم جرمشان را انکار و ادعا کردند دستی در قتل مربی بدن سازی نداشته اند.

علی در تشریح جزئیات ماجرا گفت : قبول دارم من و دوستم با آرمان درگیر شدیم اما من ضربه ای به سر او نزدم. وقتی دعوا بالا گرفت برای ترساندن او میله داربست را برداشتم اما با میله به سر مربی بدنسازی نزدم.قبلا هم تحت فشار روانی به قتل اعتراف کرده بودم.

رضا نیز گفت :من فقط شاهد درگیری بودم. حتی در آن دعوا چاقو خوردم و زخمی شدم.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شود و با توجه به مدرک های موجود در پرونده علی را به قصاص محکوم کرد.رضا و دوست آرمان نیز به خاطر شرکت در نزاع منجر به قتل به زندان محکوم شدند.

رهایی یک جوان از چوبه دار / در تهران رخ داد

حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

زمان زیادی تا اجرای حکم باقی نمانده بود که علی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد.

وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

وی گفت:باور کنید من ناخواسته آرمان را کشتم. بعد از تصادف از او خواستم تا منتظر آمدن افسر راهنمایی رانندگی شود اما قبول نکرد و همین موضوع موجب دعوا میان ما شد.او به سمتم حمله کرد و من برای ترساندن او میله داربست را برداشتم. می خواستم آرمان را بترسانم و با میله به پایش بزنم اما دوستش او را به سمت خودش کشید و میله ناخواسته به سرش برخورد کرد.

وی درباره جلب رضایت اولیای دم گفت: اولیای دم در عوض دریافت یک میلیارد و 400 میلیون تومان حاضر به گذشت شدند اما من این پول را نداشتم. خانواده ام تلاش زیادی کردند و با سختی زیاد این پول را فراهم کردند. من قبل از این ماجرا آرایشگر بودم و با همسرم زندگی می کردم. اما وقتی به اتهام قتل بازداشت شدم همسرم از من جدا شد.

وی گفت: این ماجرا همه زندگی ام را نابود کرد. سه سال است که در زندانم و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. وی طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به 3تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟