فیلم لحظه سرقت شبانه از خانه زن تهرانی در قصر فیروزه / پلیس هیچ ردی ندارد
حجم ویدیو: 10.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش رکنا، نیمه شب سیزدهم مرداد ماه امسال زمانی که زن جوان از مهمانی به خانه اش برگشت متوجه شد،سارقان از خانه او مقدار زیادی طلا و نقره و دلار سرقت کرده اند. و در حالیکه شوکه بود به پلیس 110 تماس گرفت.

دقایقی بعد وقتی پلیس در جریان سرقت حرفه ای دلار طلا و جواهرت خانه ای در شرق تهران قرار گرفت تیمی از تجسس کلانتری پای در صحنه سرقت گذاشت و به بررسی های میدانی پرداخت.

 چراغ روشن اتاق خواب و به هم ریختگی های خانه،باز بودن در آپارتمان و شکستگی در پارکینگ حکایت از ورود سارقان ناشناس به خانه زن جوان داشت و تحقیقات پلیسی نشان داد در زمان سرقت هیچکس در خانه نبود و زن جوان ساعت 8 و نیم شب خانه اش را به قصد رفتن به میهمانی فامیلی ترک کرده بود و ساعت 12 و نیم شب در هنگام بازگشت متوجه سرقت شده است.

دزدان خانه به هیچ چیز در سرقت رحم نکردند

زن جوان به ماموران گفت:«مقدار زیادی دلار ، دینار ، طلا و نقره زیر تخت خانه ام پنهان کرده بودم که دزدان همه را به سرقت برده اند و آنها حتی  به وسایل برقی اتو، سشوار و تلفن بیسیم هم رحم نکرده بودند.»

دوربین مدار بسته راز سرقت حرفه ای را بر ملا می کند

فیلم دوربین مداربسته خانه همسایه مالباخته نشان می داد که چهار جوان در حالی که ماسک به صورت داشتند،خودروی سمند خود را روی پل پارکینگ خانه مالباخته پارک کرده و بعد از آن کرکره برقی در پارکینگ را شکسته  و از زیر در وارد خانه این زن شده اند.

با دستور دادیار پرونده سرقت تیمی از پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و در نخستین اقدام به نمونه برداری و انگشت نگاری از صحنه سرقت دست زدند اما هیچ اثر انگشتی از دزدان به دست نیامد که همین نشانگر دزدی سازمان یافته است.

زن جوان برای به دست آمدن سرنخی از دزدان فیلم صحنه ورود و خروج چهار سارق جوان را که از دوربین مدار بسته خانه همسایه شان به دست آورده بود  تحویل ماموران پلیس آگاهی داد که بازبینی فیلم نشان داد دزدان بخاطر داشتن ماسک کرونایی قابل شناسایی نیستند و چون پلاک سمند سارقان هم مشخص نیست ماموران هیچ بهره ای از این فیلم نبرده اند.

مالباخته در گفتگو با خبرنگار رکنا؛ با اشاره به اینکه تصور می کرد فیلم های مداربسته می تواند گره گشا باشد افزود: دارو ندارم را از دست دادم همه پس اندازم از دستم رفت و از دستگیری دزدان ناامید شده ام امیدوارم پلیس بتواند دزدان را به دام اندازد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟