سرقت طلاهای دختران کرمانی در یک چشم بهم زدن / سارق پلید اعتراف کرد

به گزارش رکنا، ماجرای سرقت طلا و زیورآلات دختربچه ها در حالی به موضوعی حساس برای پلیس تبدیل شد که به دنبال افزایش سرقت های مزبور ،سرهنگ فداء مقام انتظامی شهرستان کرمان دستورات ویژه ای را برای رصدهای اطلاعاتی و شناسایی سارق یا سارقان، صادر کرد.

بنابراین نیروهای کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی شهر کرمان وارد عمل شدند و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

بنابراین گزارش، بررسی جزئیات پرونده و تجزیه و تحلیل های کارشناسی و اطلاعاتی نیروهای انتظامی حکایت از آن داشت که سارق، کودکانی را که طلا و زیورآلات دارند هدف قرار می دهد و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سد راه این کودکان می شود و در کمترین زمان ممکن ودر یک چشم برهم زدن اقدام به سرقت طلاها و زیورآلات کودکان می کند.

در همین زمینه ،ماموران انتظامی کلانتری 16 شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.سرهنگ فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : متهم در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به پنج فقره سرقت به عنف طلا و زیورآلات کودکان در شهر کرمان اعتراف کرد.

این گزارش حاکی است این متهم که بیکار ، متاهل و دارای دو فرزند است در حالی با دست بند پلیس تحویل مرجع قضایی شد که با پرسه زدن در کوچه های خلوت در محدوده منطقه سرآسیاب طلا و زیورآلات کودکان تنها را به دور از چشم والدین شان سرقت می کرد .

از سویی مشخص شد این سارق به مواد مخدر از نوع هروئین نیز اعتیاد شدیدی دارد و انگیزه اصلی اش از این سرقت ها تامین مخارج زندگی و هزینه مواد مخدر مصرفی اش است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 596159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟