ملک فاخر خیابان فرشته تهران در تصرف که بود؟ / امروز پلیس آنجا را تخلیه کرد
حجم ویدیو: 8.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

به گزارش رکنا، اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از ملک خیابان فرشته تهران نوشت:

فیلمی که ملاحظه می‌فرمایید، ملک گران‌قیمتی در خیابان فرشته تهران، متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است که معلوم نیست چرا و چگونه از ده سال پیش توسط افراد خاص (و ظاهرا با نفوذ) تصاحب شده و متاسفانه پی‌گیری‌ها برای بازپس‌گیری آن به نتیجه نرسیده بود.

به هرحال با پیگیری‌های حقوقی، موفق شدیم در روزهای اخیر این ملک را پس بگیریم. آن گونه که همکارانم اطلاع دادند، متصرفین در تمام این سال‌ها نه فقط اجاره بها نپرداخته بودند، بلکه ادعاب مالکیت نیز می‌کردند و هنگام اجرای حکم تخلیه، به‌رغم حضور نماینده محترم دادستان، مأمور اجرای حکم و‌ عوامل نیروی انتظامی، مقاومت فیزیکی نشان داده‌اند.

این نمونه‌ای از فسادها یا کاهلی‌هایی است که بازنشستگان عزیز از آن گلایه‌مندند و باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

اما این چاره‌جویی نباید به صورت شعاری یا در چارچوب اقدامات مقطعی و موردی باشد، بلکه باید به صورت سیستمی و پایدار انجام شود.

به همین منظور، از چند ماه پیش «سامانه جامع املاک» را با هدف سامان دادن به عملکرد املاک متعلق به صندوق و شرکت‌های تابعه راه‌اندازی کردیم.

در این سامانه، اطلاعاتی همچون نوع ملک، نوع تصرف آن، جانمایی، کاربری، چگونگی بهره‌برداری و سایر اطلاعات مرتبط با املاک متعلق به صندوق به تفکیک هلدینگ‌ها و شرکت‌های مادر تحت پوشش نگهداری می‌شود.

به این ترتیب، صندوق قادر خواهد بود وضعیت دقیق املاک خود را به شکل پیوسته رصد کند و از آن مهم‌تر، آنها را به گونه‌ای مورد استفاده قرار دهد که بیشترین منفعت را برای جامعه بازنشستگان کشوری داشته باشند.

هنوز نامی از افراد خاص که ملک در اختیارشان بود و چگونگی تصرف آن خبر منتشر نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟